Cannes Lions 2016: Marcello Serpa z nagrodą Lion of St. Mark
Marcello Serpa, współtwórca sukcesu brazylijskiej agencji AlmapBBDO, odbierze nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/marcelloserpa-canneslions2016-655.jpg)
Nagroda Lion of St. Mark jest przyznawana "osobowościom, które wniosły wielki wkład w kreatywność całej reklamowej branży".
Marcello Serpa dołączył do AlmapBBDO w 1993 roku i wraz z José Luizem Madeirą wyciągnęli agencję z głębokiego dołka, doprowadzając ją do wielkich sukcesów na arenie międzynarodowej. Z liczbą ponad 160 nagród zdobytych w Cannes, Serpa jest najczęściej nagradzanym art directorem z Brazylii. Dwukrotnie zdobywał na festiwalu Grand Prix (w 1993 i 2010 r. za kampanie prasowe Guarana i Billboard), a AlmapBBDO trzy razy została uhonorowana tytułem agencji roku. Ponadto Serpa czterokrotnie zasiadał w jury festiwalu, w tym dwa razy jako przewodniczący kategorii.
63. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-25 czerwca br. Serpa odbierze nagrodę Lion of St. Mark podczas finałowej gali w ostatnim dniu imprezy.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2016: Marcello Serpa z nagrodą Lion of St. Mark