GoldenSubmarine przygotuje serwis nowej marki odzieżowej LPP
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na przygotowanie strony internetowej nowej marki odzieżowej firmy LPP, której debiut rynkowy jest zapowiadany na początek przyszłego roku.
![Facebook](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/lpp.jpg)
GoldenSubmarine zajmie się przygotowaniem kreacji i UX serwisu nowej marki LPP. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.
Nowa marka odzieżowa LPP ma pojawić się w sprzedaży w I kwartale przyszłego roku, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Będzie obejmować droższe ubrania (męskie i damskie), skierowane do bardziej wymagających konsumentów. Będą one oferowane m.in. we własnej sieci sklepów, których w przyszłym roku ma zostać otworzonych ok. 20.
LPP to właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine przygotuje serwis nowej marki odzieżowej LPP