SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ITI Neovision rusza z telewizją na kartę

3 października należąca w całości do ITI Neovision (operator platformy N) nowa spółka Cyfrowy Dom uruchomi projekt Telewizja na kartę. Korzystając z tej usługi, klienci będą mogli oglądać płatne kanały, nie podpisując przy tym żadnych umów i nie płacąc abonamentu.

Wszyscy klienci Telewizji na kartę uzyskają bezpłatny dostęp do pięciu kanałów: TVN, TVN 7, TVP 1, TVP 2, Religia.tv oraz do setek niekodowanych kanałów satelitarnych nadawanych z satelity Hot Bird. W ofercie płatnej będą mogli dodatkowo oglądać TVN 24, Nsport, TVN Turbo, TVN Style, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVP Info, TVP Sport i Disney Channel. Aby odbierać te kanały, będą oni musieli doładować kartę. Będzie to można zrobić na miesiąc (wtedy zapłaci się za niego 16 zł), na trzy miesiące (miesięczna opłata wyniesie 14 zł), na pół roku (miesiąc kosztować będzie 12 zł) lub na rok (wtedy opłata miesięczna będzie najniższa i wyniesie 10 zł).

Aby rozpocząć korzystanie z usługi trzeba będzie zakupić kartę za 49 zł i posiadać dekoder przystosowany do odbioru programów kodowanych w systemie Conax. Będzie też możliwość zakupu wraz z kartą odbiornika Technistar, którego cena będzie różna zależnie od dystrybutora, ale ma nie przekroczyć 200 zł. Nowozakupiona karta da możliwość oglądania programów płatnych przez trzy miesiące bez konieczności jej doładowywania.

Start usługi wymagać będzie aktywacji telefonicznej lub aktywacji przez stronę internetową www.telewizjanakarte.pl. Dedykowane projektowi Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Domu będzie dostępne siedem dni w tygodniu w godzinach od 8.00 do 22.00. Kartę będzie można doładować realizując przelew bankowy na wskazane konto, w wybranych punktach sprzedaży oraz drogą elektroniczną. Karty i dekodery będą sprzedawane w ponad tysiącu miejsc na terenie całego kraju. Będą to m.in.: punkty sprzedaży sprzętu satelitarnego handlujące nie tylko sprzętem platform, ale też akcesoriami satelitarnymi oraz sklepy RTV - AGD.

- Projekt "telewizja na kartę" związany jest m.in. z zakończeniem przez TVN emisji analogowej z Hot Birda, która ma zostać wyłączona pomiędzy 10 a 17 grudnia br. - tłumaczy nam Katarzyna Szczepanik, rzecznik prasowa ITI Neovison. Szacuje się, że w taki sposób stację odbiera ok. 200 tys. gospodarstw domowych. Oferta jest też skierowana do ludzi, którzy nigdy nie korzystali z kanałów tematycznych lub mają utrudniony dostęp do telewizji np. w mniejszych miejscowościach czy na działkach. Cyfrowy Dom wprowadzając Telewizję na kartę chciałby przyspieszyć cyfryzację w Polsce. Na ofercie zyskać ma też należąca do ITI Neovision platforma. - Wierzymy, że po jakimś czasie cześć klientów Telewizji na kartę będzie chciała skorzystać z oferty N - przyznaje Katarzyna Szczepanik.

Uruchomieniu projektu będzie towarzyszyć promocja w spółkach Grupy ITI oraz u dystrybutorów. Na razie jednak nie znane są jej szczegóły tych działań.

Dołącz do dyskusji: ITI Neovision rusza z telewizją na kartę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl