W sklepach Spar „Klient nasz pan"
Sieć sklepów spożywczych Spar rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan".
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/SPAR-Klientnaszpan-655.jpg)
Celem kampanii jest promowanie sklepów Spar nastawionych na jak najlepsze doznania zakupowe klienta.
Działania reklamowe obejmują sponsoring programów w TVP i TVN, billboardy, zabawną akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach. Kampania trwa od początku października do końca listopada 2021 roku.
Spar promuje markę własną
Elementem kampanii jest także promocja marki własnej SPAR N°1 Value.
- Naszym celem jest wzmocnienie wizerunku marki SPAR, która zapewnia pozytywne wrażenia zakupowe i dla której klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Zwracamy też uwagę na ogromną rolę polskich przedsiębiorców, partnerów SPAR oraz wszystkich pracowników sklepów SPAR. Pokazujemy nasze największe atuty czyli świeżość i szeroki wybór zgodnie z hasłem „świeżość i wybór gwarantowane - mówi Trevor Blunden, dyrektor handlowy w Wasz Sklep Spar.
Spar z akcją lojalnościową
Sieć SPAR prowadzi także ogólnopolską akcją lojalnościową. Klienci sklepów SPAR będą mogli za zebrane znaczki odebrać rabat aż do 78% na produkty premium marki vivo od Villeroy&Boch Group. W skład zastawy wchodzą klasyczne talerze oraz eleganckie i ponadczasowe sztućce ze stali nierdzewnej. Akcja jest dostępna wyłącznie w sieci SPAR i potrwa do 12 października, a wydawanie nagród do 19 października 2021 roku. Klienci mogą kupić dowolną liczbę produktów w ramach promocji, aby skompletować całą zastawę stołową vivo.
Spar nie podaje, z jakimi agencjami współpracował przy przygotowaniu kampanii.
Dołącz do dyskusji: W sklepach Spar „Klient nasz pan"