SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile Polska zwalnia dyrektorów marketingu i sprzedaży detalicznej

T-Mobile Polska żegna się z pełniącymi funkcje dyrektorskie w segmencie detalicznym Wojciechem Pronobisem, Piotrem Chrząszczem, Christopherem Paskiem i Michałem Piotrowskim. Uzasadnia to spłaszczeniem struktury menedżerskiej.

Jak poinformował serwis Rpkom.pl, Wojciech Pronobis, Piotr Chrząszcz, Christopher Pasek i Michał Piotrowski o likwidacji ich funkcji zostali powiadomieni w połowie tego tygodnia.

Wojciech Pronobis pracował w T-Mobile Polska od półtora roku jako dyrektora marketingu segmentu post-paid. Wcześniej pełnił funkcje menedżerskie i dyrektorskie w zakresie marketingu m.in. w Prudential Polska, PZU i Orange Polska.

Piotr Chrząszcz był w T-Mobile dyrektorem departamentu kanałów sprzedaży przez cztery lata. Wcześniej pełnił w firmie funkcje m.in. dyrektora CRM i dyrektora obsługi klientów. Pracował w niej od ponad 15 lat.

Christopher Pasek pełnił funkcję dyrektora rozwoju oferty i strategii cenowej, natomiast Michał Piotrowski - dyrektora departamentu kontaktu z klientem.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. wraz z odchodzącym z T-Mobile prezesem Miroslavem Rakowskim z firmą pożegnał się Grzegorz Bors, członek zarządu kierujący pionem detalicznym. Obowiązki prezesa przejął wtedy Zacharias Piperidis (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska zwalnia dyrektorów marketingu i sprzedaży detalicznej

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
"Uzasadnia to spłaszczeniem struktury menedżerskiej." Czyli tłumacząc na język polski - jeszcze więcej pracy dla pozostałych za jeszcze mniejsze pieniądze.
0 0
odpowiedź
User
cezek
Pewnie to oni odpowiadają za propozycję podwyżki o 5 PLN za abonament w tamtym roku, dzięki czemu firmę pożegnało sporo osób (w tym ja). Mieli jeszcze na tyle tupetu by napisać, jak mi się nie podoba to mogę się wynosić.
0 0
odpowiedź
User
Dr Ząb
Słuszna decyzja. Miałka komunikacja, wszyscy psioczą na Play ale przynajmniej tam widać jakąś świeżość w reklamach, a nie grzanie Lewandowskiego do upadłego.
0 0
odpowiedź