Z końcem czerwca platforma cyfrowa Polsat Box i serwis streamingowy Polsat Box Go mogą usunąć kanały Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. O braku możliwości uzyskania dostępu do paczki z meczami PKO BP Ekstraklasy informują m.in. konsultanci dostawcy płatnej telewizji.
W efekcie otwartych rekrutacji Polska Press (należąca do Orlenu) powołała redaktorów naczelnych w swoich ośmiu serwisach i tytułach prasowych. Szefem wydawniczym serwisów tematycznych firmy został Rafał Kerger.
„Pytanie na śniadanie” straciło ostatnio ponad 100 tys. widzów. Szefowa programu Kinga Dobrzyńska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczy przyczyny spadków. Komenuje też rywalizację z TVN, gdzie emitowane jest “Dzień dobry TVN” i Polsatem, gdzie jesienią ruszy śniadaniówka. - Życzę im powodzenia - mówi Dobrzyńska.
Telewizja Polska zakończyła zdjęcia do serialu „Gra z cieniem” w reżyserii Kingi Dębskiej. Produkcja zamówiona jeszcze przez poprzednie władze nadawcy ma trafić do jesiennej ramówki TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Marek Szymański, dyrektor cyfryzacji Wydawnictwa Bauer, odchodzi z firmy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W Bauerze pracował pięć lat.
Od czerwca br. do zespołu zarządzającego TVN Warner Bros. Discovery dołączył Piotr Wasilewski. Objął on funkcję Group VP - Head of Legal & Corporate Affairs Management Poland, co oznacza, że kieruje pionem prawnym firmy. Stanowisko to było nieobsadzone od kilku miesięcy.
Jacek Gądek rozstaje się z Gazeta.pl (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz potwierdza nam, że odchodzi z końcem czerwca.
Firma Orange Polska zaskarżyła do Komisji Etyki Reklamy spółkę P4, operatora sieci Play twierdząc, że ta prowadzi kampanię reklamową wprowadzającą odbiorcę w błąd w zakresie oferowanych usług. KER argumentacji Orange nie podzieliła i skargę operatora na konkurenta odrzuciła.
Marcin Szczupak, new business&research director, odchodzi z PSMM Monitoring&More - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracował w firmie ponad 17 lat.
Stowarzyszenie im. Stanisława Brzozowskiego, wydające m.in. „Krytykę Polityczną”, w ub.r. wypracowało wzrost przychodów o 54,8 proc. do 13,01 mln zł i 163,5 tys. zł zysku netto.
Do zarządu spółki Tygodnik Powszechny dołączyła Edyta Płachta, dyrektorka finansowa firmy.
Na Netfliksie zadebiutował miniserial, w którym Benedict Cumberbatch wciela się w postać Vincenta Andersona, ojca zaginionego chłopca. Akcja toczy się w Nowym Jorku lat 80., a my razem z Vincentem udajemy się w ponurą, zniekształconą przez nałogi bohatera podróż po zakamarkach miasta i jego wstydliwej stronie, do której nie zaglądają turyści. „Eric” to jednak coś więcej niż tylko historia o poszukiwaniu dziecka.
Magdalena Chudzikiewicz, dotychczasowa członkini zarządu i chief commercial officer home.pl, została pełniącą obowiązki general manager spółki. Przejmuje zarządzanie operacyjne od Macieja Kornackiego, który odchodzi z firmy.
Dagmara Rżyska obejmując stanowisko head of analytics stanęła na czele zespołu media planning agencji Euvic Digital (Euvic Performance).
Wojciech Walczak po sześciu latach współpracy rozstaje się z agencją full service Plej.
Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5 proc. w 2024 rokui osiągną 754,4 mld dolarów. Według prognoz w tym roku rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3 proc. i osiągnie wartość 2,8 mld dolarów - informuje grupa reklamowa Dentsu.
Ustawa wprowadzająca do polskiego prawa dyrektywę UE nie nakłada dodatkowych zobowiązań podatkowych na sprzedających za pośrednictwem platform internetowych; proces zbierania danych od użytkowników ma być jak najmniej uciążliwy - poinformowali PAP przedstawiciele serwisów Allegro i OLX.
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski w wywiadzie opublikowanym w poniedziałkowej „Gazecie Wyborczej” przekazał, że polski rząd ma potwierdzenie, iż piątkowa fałszywa depesza PAP po częściowej mobilizacji była cyberatakiem. - Wskazują na to nasze systemy – powiedział wicepremier i minister cyfryzacji. Poinformował, że podobnych ataków udaremniono w ostatnich dniach więcej.
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego Payback w sieci Carrefour.
Spółki Pawła Szopy, binzesmena i twórcy marki “Red is Bad” z odzieżą patriotyczną, miał w czasie pandemii i wojny w Ukrainie dostawać lukratywne zlecenia z Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych z pominięciem przepisów o zamówieniach publicznych - pisze Onet. Szopa miał także zlecać nieformalną kampanię wyborczą polityków PiS, prowadzoną z użyciem tzw. farm trolli.