SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie druga edycja reality-show dla puszystych

"Co masz do stracenia?", nowe reality show TV Puls, ogląda średnio142 tys. osób, zapewniając stacji 1,05 proc. udziału w rynku.Zarząd kanału podjął decyzję o kontynuacji formatu.

Przed rokiem w analogicznym paśmie TV Puls oglądało 94 tysięcyosób. Kanał miał wówczas 0,67 proc. udziału w rynku - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

TV PULS - Co masz do stracenia?16-49
DataStart timeAMRSHR %SHR %
04-09-200821:00:152017891,52%1,71%
11-09-200821:00:231038560,79%0,73%
18-09-200820:59:381264070,89%0,65%
Średnio (2008)1416791,05%1,00%
Średnio (2007)1108070,78%0,46%

Stacja planuje emisję drugiej serii programu. Castingi do niejrozpoczęły się jeszcze przed emisją pierwszego wydania programu naantenie TV Puls.

"Co masz do stracenia?" (oryginalny tytuł "Biggest loser") toformat telewizyjny, który był emitowany w  Stanach Zjednoczonych,Australii, Wielkiej Brytanii, RPA, Holandii, Brazylii, Indiach,Izraelu oraz Meksyku. Ideą programu jest zmobilizowanie biorących wnim udział otyłych osób, do jak największej utraty wagi. Zawodnicypodzieleni są na dwie drużyny, których członkowie muszą ze sobąwspółpracować, by wygrywać w cotygodniowych konkurencjach.

Producentem reality show w naszym kraju jest Mastiff MediaPolska.

Dołącz do dyskusji: Będzie druga edycja reality-show dla puszystych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl