SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MindShare stworzył reklamowy serial za pieniądze LG i Mazdy

Dom mediowy MindShare nakręcił serial "Citylajf.pl" ukazującyfirmowo-biurową rzeczywistość młodych Polaków pracujących wwielkich korporacjach. Produkcja od 15 października będzieemitowana w serwisie WP.TV oraz na www.citylajf.pl.

Koszty realizacji produkcji pokryli klienci MindShare firmy LGoraz Mazda. Marki te będą eksponowane w serialu jak i na witrynachz nim związanych. Każdy z dziesięciu odcinków 'Citylajf.pl" liczyokoło ośmiu minut.

Ze względu na swoją specyfikę projekt będzie promowany przedewszystkim w internecie. Grupą docelową są osoby w wieku 19-40,mieszkańcy miast, ludzie wykształceni, aktywni, pracujący wkorporacjach. Poza intensywną promocją na portalu projekt będzierównież wspierany przez działania marketingu wirusowego.

Do współpracy przy projekcie zostali zaproszeni twórcy i artyści- reżyser Jacek Sołtysiak oraz Rafał Królikowski.

Dołącz do dyskusji: MindShare stworzył reklamowy serial za pieniądze LG i Mazdy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl