SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama w grach skuteczniejsza niż w telewizji

Reklama w grach okazuje się być bardziej skuteczna niż w telewizji.

Tak wynika ze wstępnych wyników badania 'Online VideoAdvertising Effectiveness' przeprowadzonego przez sieć reklamy wgrach NeoEdge Networks we współpracy z firmą badawczą Frank MagidAssociates oraz reklamodawcą Zappos.com.

W ramach badania respondenci grali w gry z dziesięcioma różnymiscenariuszami reklamy online, które różniły się liczbą,częstotliwością i rodzajem prezentowanych reklam. Wstępne wynikipokazały, że gracze wykazali pięciokrotnie większą świadomość natemat marki w przypadku gier, w których umieszczone były reklamyZappos.com.

"Ponad 80 procent badanych prawidłowo wskazało na Zappos.comjako reklamodawcę, który umozliwił im darmowe skorzystanie z gry.Kolejne 56 procent miało bardziej przychylne wrażenie odnośnieZappos.com" - stwierdziła Vicki Cohen, wiceprezes Frank MagidAssociates.

Z kolei zdaniem NeoEdge Networks, wyniki badania wskazują, że wtrakcie gry gracze widzą, słyszą i zapamiętują marki na wyższympoziomie, a tradycyjna reklama telewizyjna, ze względu na naturętego medium, po prostu nie może dostarczyć takich wyników.

Do tej pory w badaniu, którego zakończenie planowane jest na 31marca, udział wzięło ponad 2 tysiące konsumentów.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Reklama w grach skuteczniejsza niż w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl