SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żonka, Biedronka i Brzdące w kampanii Kontomierza

Pod hasłem "Kontomierz to wie!" ruszyła kampania reklamowa serwisudo zarządzania finansami osobistymi Kontomierz.pl, któraprzygotowana została przez agencję Artegence.

Celem akcji jest budowanie świadomości istnienia rynku usługzarządzania finansami osobistymi oraz jednocześnie wizerunkuKontomierza jako lidera innowacji na tym rynku. Akcja ma też zazadanie pozyskać nowych użytkowników serwisu.

Kampania realizowana będzie w dwóch etapach. Pierwszy ruszył 7września br. i potrwa dwa tygodnie. W jego ramach reklamyKontomierza pojawiły się w serwisach internetowych grupy Omnigence(do niej należy Kontomierz), m.in. na stronach Filmweb.pl iGaminator.pl. W kreacji wykorzystano postacie Żonki, Biedronki iBrzdący, które zastanawiają się "Gdzie podziały się ichpieniądze?".

Drugi etap kampanii wystartuje w drugiej połowie września. W tejczęści wykorzystane zostaną reklamy Google AdWords oraz reklamy wserwisach internetowych zakupione w modelu CPA (Cost Per Action).Kreacje mają być podobne jak w pierwszym etapie.

Kampanię w całości przygotowała i zaplanowała agencjainteraktywna Artegence, wchodząca w skład grupy Omnigence.

Kontomierz.pl ruszył oficjalnie w kwietniu br. Obecnie korzystaz niego 2023 zarejestrowanych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Żonka, Biedronka i Brzdące w kampanii Kontomierza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl