SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,3 mln osób ogląda „Słoiki”. Polsat przegrywa tylko z TVN

Nowy paradokumentalny serial „Słoiki” po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje Polsatowi pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.

Premierowe odcinki „Słoików” emitowane są w Polsacie w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 marca br. Cztery pierwsze odcinki serialu oglądało średnio 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 10,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,4 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

28-03-2015

17:52:50

1 396 146

11,37%

07-03-2015

17:50:39

1 270 935

9,76%

21-03-2015

17:50:04

1 253 379

10,47%

Polsat w czasie emisji „Słoików” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, nadająca wówczas powtórki „Ojca Mateusza” i „Rancza”, co przekłada się na 19,87 proc. udziału. Za Polsatem plasują się: TVN („Odlotowy ogród” i „Kuchenne rewolucje”; 9,46 proc.) oraz TVP2 (magazyn „WOK - Wszystko o Kulturze”, „Panorama”, „Sport” i „Pogoda”; 8,43 proc.).



Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest TVN, a Polsat zajmuje miejsce trzecie.

Oglądalność konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 523 535

19,87%

14,30%

Polsat - Słoiki

1 282 451

10,10%

11,17%

TVN

1 200 699

9,46%

11,83%

TVP2

1 070 485

8,43%

4,80%

W serialu paradokumentalnym „Słoiki” przedstawiane są prawdziwe historie ludzi, którzy przyjechali z prowincji do Warszawy. Produkcja pokazuje ścierające się w stolicy dwa odmienne światy: małomiasteczkowy i wielkomiejski. Producentem serialu jest firma Outset Films (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: 1,3 mln osób ogląda „Słoiki”. Polsat przegrywa tylko z TVN

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Szkoda, że nie ostatnie...
odpowiedź
User
Pani Danusia
trzeba mieć nie równo pod kopułką, żeby coś takiego produkować i jeszcze puszczać w tv
odpowiedź
User
Zakręcony
Chciało by się powiedzieć: "Twist off!"
odpowiedź