SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,3 widzów oglądało serial „Rodzinka.pl 9”. TVP2 wygrała z TVP1

Dziewiąty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 130 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 6,20 mln zł.

Średnia oglądalność dziewiątej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,23 mln widzów, co przełożyło się na 8,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45, w okresie od 2 września do 2 grudnia br.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek, który zainteresował 1,44 mln osób.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

02-12-2016

21:41:05

22:06:04

1 443 805

10,05%

18-11-2016

21:42:52

22:07:51

1 438 365

10,47%

21-10-2016

21:42:15

22:06:14

1 292 411

8,75%

W porównaniu do jesieni ub.r. serial stracił 130 tys. widzów. Siódmą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,36 mln osób przy udziałach na poziomie 9,53 proc. w 4+ oraz 12,74 proc. w 16-49.

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co dało mu 17,04 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy; 13,10 proc.), a czwarta - TVP1 (również pasmo filmowe; 5,39 proc.).
W grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był już jednak TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Wszyscy 16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

2370656

17,04%

719 170

12,51%

1 165 450

13,66%

TVN

1 821 931

13,10%

1 095 872

19,06%

1 455 661

17,06%

TVP2 - Rodzinka.pl 9

1 227 157

8,82%

632 479

11,00%

903 658

10,59%

TVP1

749 412

5,39%

208 135

3,62%

393 018

4,61%

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 9” wyniosły 6,20 mln zł. Dla porównania siódma seria, licząca 26 odcinków, zarobiła z reklam 4,56 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,3 widzów oglądało serial „Rodzinka.pl 9”. TVP2 wygrała z TVP1

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Serial się trochę popsuł,ale i tak powinien być finałowy 10 sezon. I błagam używajcie słowa sezon przy serialach, bo edycja brzmi dramatycznie.
0 0
odpowiedź
User
Zzz
Czas najwyższy wreszcie to skończyć! Gdzie nie spojrzysz w ramówkę Dwójki wszędzie Rodzinka. TVP nie ma nic mądrzejszego do powtarzania tylko ciągle ten żałosny serialik? Bardzo dobrze, że przegrali, ludzie widać mają tego dosyć, a telewizja katuje tym jak Polsat paradokumentami.
0 0
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami piSSu
Informacji o tym, że komisarz kÓrski załatwił swojej kochanicy ciepłą posadkę w spółce Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo z państwowe pieniądze nie można komentować ?? A tak chciałem się powzruszać tym bogobojnym związkiem katolickich funkcjonariuszy narodowych socjalistów. Już w marcu ślub - rozumiem, że kościelny bo przecież bez kościelnego to ani rusz prawda komisarzu kÓrski ??
0 0
odpowiedź