SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,7 mln widzów nowego sezonu „Magazynu Ekspresu Reporterów”

Pierwsze trzy wydania „Magazynu Expresu Reporterów” w nowym sezonie oglądało średnio 1,75 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajmuje trzecie miejsce.

Article

Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 29 sierpnia do 12 września 2017 roku wyniosła 1,75 mln osób. Przełożyło się to na 15,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.55.

Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 5 września br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,88 mln osób.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (gł. „Diagnoza” i „Kuba Wojewódzki”; 11,46 proc.). Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,41 proc.), a czwarta - TVP1 (seriale „American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona” i „El Príncipe - dzielnica zła”; 4,31 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 lat Dwójka zajmuje miejsce trzecie.

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,7 mln widzów nowego sezonu „Magazynu Ekspresu Reporterów”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
witcia
dajcie ten program troszkę wcześniej, przecież kupa ludzi już idzie spać ok 10. jakby wrzucili go tak jak ma jaworowicz na 21,20, to wynik byłby o 1 mln lepszy. O ile zresztą te wyniki oglądalności są prawdziwe, bo pewno z 3 mln ludzi to ogląda, jak nie więcej. a wojewódzki jest tak żenujący, że aż chce się płakać z żenady.
10 2
odpowiedź
User
ania
to olszański o godzinie 22 ma więcej widzów niż "gwiazdeczki" z tvp1 z 19.30??
6 4
odpowiedź
User
mniej chorych dzieci
Program jest super, ale błagam, mniej chorych, powykrzywianych, cierpiących dzieci. Tego nie da się oglądać tak co tydzień, serce pęka. Miejcie litość.
6 0
odpowiedź
User
maks
Program ma pazura, to prawda. Ale dlaczego jest tak późno? Dajcie go zamiast tych kulisów M jak miłość A te kulisy dopiero po ekspresie reporterów.
6 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing