SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10 najpopularniejszych reklam na YouTube: Dove przed Evian, Call of Duty i Pepsi (wideo)

W ciągu ostatniego roku najwięcej odtworzeń na YouTube zanotowała reklama „Dove Sketches”. Kolejne miejsca zajęły spot Turkish Airlines z Kobe Bryantem i Leo Messim oraz reklamy Evian, Call of Duty, Pepsi i Internet Explorera.

Przygotowany przez YouTube ranking najpopularniejszych reklam obejmuje okres od początku marca ub.r. do końca kwietnia br. Pod uwagę wzięto spoty trwające minimum 10 sekund oraz wyświetlenia minimum 80 proc. długości reklam. . Dodatkowo spoty musiały mieć globalny zasięg, co najmniej tysiąc płatnych wyświetleń i musiały być udostępnione publicznie.

Żeby pokazać najbardziej wirusowe spoty, uwzględniono tylko te, których wskaźnik wyświetleń organicznych wyniósł minimum 20 proc. lub które zanotowały minimum milion naturalnych obejrzeń. Z zestawienia usunięto m.in. zwiastuny filmowe i zwiastuny gier wideo, bo są one zwykle traktowane jako treść a nie spot reklamowy (przy czym zwiastun gry „Call of Duty”, który uplasował się na 4. miejscu w rankingu, oceniono jako reklamę). Uwzględnione w rankingu reklamy nie mogły zawierać treści przeznaczonych wyłącznie dla osób dorosłych.


10 najpopularniejszych reklam na YouTube 2012/2013


1. Dove - Dove Sketches
 Agencja kreatywna: Ogilvy Brazil  
 Dom mediowy: PHD, Mindshare

 

2. Turkish Airlines - Kobe vs Messi
Agencja kreatywna: Alametifarika

 

 

3. Evian- Baby&me
Agencja kreatywna:  Havas
Dom mediowy: BETC

 

4. Call of Duty - Surpise Call of Duty Live Action Trailer
Agencja kreatywna: 72andSunny  
Media Agency: OMD

 

5. Pepsi - Jeff Gordon
Agencja kreatywna: TBWA\Chiat\Day
Dom mediowy:OMD

 

6. Internet Explorer - Child of the 90s
Agencja kreatywna: Microsoft with Column Five
Dom mediowy: Starcom MediaVest

 

7. PlayStation - PlayStation 4
Agencja kreatywna: Sony Computer Entertainment North America
Dom mediowy: Deutsch Inc.

 

8. Pepsi - Uncle Drew
Agencja kreatywna: The Marketing Arm/Davie Brown Entertainment (Los Angeles)
Dom mediowy: OMD

 

9. GoProCamera - GoPro HERO3: Black Edition
Agencja kreatywna: GoPro Media Team
Dom mediowy: PPC Associates

 

10. Google - Go Google: Google Drive
Agencja kreatywna: Goodby, Silverstein & Partners
Dom mediowy: Essence

Dołącz do dyskusji: 10 najpopularniejszych reklam na YouTube: Dove przed Evian, Call of Duty i Pepsi (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl