100 mln zł na rebranding Ery na T-Mobile

Zmiana nazwy sieci Era na T-Mobile będzie kosztować Polską Telefonię Cyfrową ok. 100 mln zł. To budżet obejmujący działania reklamowe oraz modyfikację materiałów firmowych i wystroju punktów sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rebranding Ery na T-Mobile oznacza dla Polskiej Telefonii Cyfrowej zmianę wszystkich materiałów firmowych i sprzedażowych. Od 5 czerwca, kiedy nowa marka oficjalnie pojawi się na polskim rynku, startery i telefony w sieci będą sprzedawane w opakowaniach oznaczonych jej identyfikacją wizualną. Logotyp T-Mobile zostanie również wprowadzony we wszystkich umowach i dokumentach przeznaczonych dla klientów oraz w dokumentach wewnątrzfirmowych.

Ponadto zmieni się identyfikacja i aranżacja punktów sprzedaży sieci. W ciągu najbliższych dwóch tygodni zmodyfikowanych zostanie 330 salonów, a w ciągu kolejnych 6 tygodni – pozostałe. W niektórych punktach sprzedaży sieci już zresztą pojawiły się pierwsze elementy w stylistyce T-Mobile, np. meble w charakterystycznym dla tej marki kolorze magneta.  

grafika

Wejście T-Mobile na polski rynek będzie też wspierać kampania reklamowa ATL, za którą odpowiadają agencje G7 i Saatchi&Saatchi oraz dom mediowy Starcom. Ponadto Polska Telefonia Cyfrowa osobną komunikację skieruje do swoich dotychczasowych klientów, informując ich o zmianie nazwy sieci i zachęcając do skorzystania z jej nowej oferty.

Całościowe wydatki na rebranding Polska Telefonia Cyfrowa szacuje na ok. 100 mln zł. – Mimo tych kosztów chcemy w br. osiągnąć przychody i zysk na poziomie z ub.r., dopuszczając maksymalnie 2-procentowy spadek – deklaruje Miroslav Rakowski, prezes PTC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]