SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FilmBox Premium HD promuje się kosmicznym pokazem dronów

160 migoczących dronów pojawiło się na nocnym warszawskim niebie, układając się w 8-minutowy pokaz zainspirowany Kosmosem. W ten sposób kanał FilmBox Premium HD promował się z okazji przypadającego w najbliższą sobotę Światowego Dnia Kosmosu.

Pokaz odbył się w poniedziałkowy wieczór, na Bulwarach Wiślanych. Tuż po godzinie 22. na ciemnym niebie Stolicy rozbłysnął rój migoczących punktów. Tańczącymi nad brzegiem Wisły światełkami okazały się drony, które po raz pierwszy utworzyły w Warszawie nieziemski spektakl na taką skalę. 160 dronów układało się w szereg kosmicznych ilustracji, m.in. wizerunek Saturna z pierścieniami, galaktykę spiralną, marsjański łazik czy rakietę kosmiczną.

Show trwał niespełna 8 minut. Całość była widoczna na obu brzegach Wisły z odległości kilku kilometrów,  a - dzięki transmisji na Facebooku - wydarzenie mogli zobaczyć również fani kosmosu w całej Polsce. - Wieczór, który upłynął pod hasłem „Bliżej gwiazd”, inspirowany był filmami o podboju kosmosu. Na niebie mogliśmy podziwiać ilustracje nawiązujące do filmu „Ad Astra”, który już w najbliższą sobotę kanał FilmBox Premium HD pokaże na swojej antenie z okazji Światowego Dnia Kosmosu — mówi Patrycja Gałązka, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.

Akcji towarzyszyła obserwacja nocnego nieba, na którym tej nocy obserwować można było efektowny wschód księżyca w pełni oraz przelot Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Realizatorem technicznym pokazu był polski start-up Astranate, a za koncept kreatywny odpowiada agencja Flywheel.
 

 

Światowy Dzień Kosmosu przypada w sobotę, 21 maja. Tego dnia FilmBox Premium HD przygotował cykl kosmicznych filmów. Do obejrzenia będzie „Proxima” (godz. 19:15), „Ad Astra” (godz. 21:00), „Kosmiczny grzech” (godz. 23:00), „Zanosi się na burzę” (godz. 00:25) oraz „Atlantis down” (godz. 01:55).

Według wstępnych danych w pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów z umów z klientami o 16 proc. do 66,45 mln zł oraz zysku netto z 6,36 do 12,71 mln zł. Takie rezultaty są m.in. efektem wzrostu wyników finansowych segmentów Kanały filmowe marki FilmBox – zaznaczono w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: FilmBox Premium HD promuje się kosmicznym pokazem dronów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl