SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

18. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat

W poniedziałek, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz osiemnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.

Mikołajkowy Blok Reklamowy w 2021 roku; fot. materiały prasoweMikołajkowy Blok Reklamowy w 2021 roku; fot. materiały prasowe

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Polsatu w poniedziałek, 6 grudnia o godz. 18.45 - tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”.

W postać Świętego Mikołaja już po raz drugi z rzędu wcieli się Piotr Gąsowski, który w tej roli względem poprzednich lat zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego (aktor zmarł w lutym br.). W spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy wezmą udział także Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat oraz dziennikarz Jarosław Gugała, a także Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczni Fundacji Polsat.

- 6 grudnia, to dla nas wszystkich nie tylko czas gdy dzieci znajdują o poranku, ukryte przez Świętego Mikołaja prezenty. To także dzień gdy sami, możemy stać się Mikołajami, włączając Polsat i pomagając naszym podopiecznym. Obecny, jubileuszowy rok jest dla Fundacji szczególny, dlatego jeszcze mocniej trzymamy kciuki za liczne grono widzów przed telewizorami - komentuje Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

Ruszyła kampania

W poniedziałek, 22 listopada br. ruszyła kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego, która obejmuje kanały z Grupy Polsat Plus. Akcja dodatkowo komunikowana jest w Internecie, radiu Muzo.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat.

Nagrania spotów 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w tym roku. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

- Cieszymy się, że nasze działania mają wielką moc. Zebrane środki będziemy mogli przeznaczyć na leczenie i rehabilitację naszych podopiecznych oraz przeprowadzenie kolejnych remontów w szpitalach, poprawiając warunki leczenia małych pacjentów. Tylko w tym roku udało nam się wyremontować Kliniki Neurologii i Neonatologii w Centrum Zdrowia Dziecka oraz otworzyć Centrum Chorób Rzadkich, łącznie za prawie 2,5 miliona złotych. Ta pomoc nie byłaby możliwa, gdyby nie wsparcie z takich akcji jak „Mikołajkowy Blok Reklamowy - mówi Małgorzata Nawrocka, przewodnicząca Rady Fundacji Polsat.

W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało średnio 5,82 mln widzów (przynajmniej przez 1 minutę było to 6,81 mln osób). Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,57 mln zł, a w ciągu dotychczasowych piętnastu edycji kampanii kwota ta wyniosła ponad 22 mln zł.

Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą prawie 40 tys. małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2,6 tys. szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 mln zł.

Dołącz do dyskusji: 18. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sprytny
Nie mam telemetru, więc to czy obejrzę czy nie nie ma żadnego wpływu na wysokość przekazanej kwoty pieniędzy. Jak będę chciał to przekażę coś z własnych środków na cel charytatywny. Cały rok unikam reklam, więc nie będę się nimi katował pod przykrywką charytatywnej akcji.
odpowiedź
User
TVP 1
TVP 1
odpowiedź
User
Polsat
Polsat
odpowiedź