2,1 mln osób ogląda serial „Na sygnale”. Dwójka liderem rynku

Drugi sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,09 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,1 mln osób ogląda serial „Na sygnale”. Dwójka liderem rynku
od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

Premierowe odcinki drugiej edycji „Na sygnale” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 21.45, począwszy od 10 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po pierwszych trzech odcinkach średnia oglądalność serialu wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 15,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dla porównania, pokazywaną wiosną br., pierwszą edycję formatu śledziło średnio 1,92 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 12,45 proc. i 10,35 proc. (zobacz te dane).

TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie program „Kto poślubi mojego syna?”, co przekłada się na 14,46 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (mecz Ligi Mistrzów i filmy fabularne; 8,86 proc.), a czwarty - Polsat („Top Chef” i filmy; 8,31 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji „Na sygnale”

„Na sygnale” to produkcja z elementami scripted-docu opowiadająca o pracy ekipy karetki pogotowia, będąca spin-offem serialu „Na dobre i na złe” (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesien-w-tvp2-seriale-teatr-i-kabarety ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele