2,7 mln widzów „Surowych rodziców". Będzie druga seria

Pierwszy sezon nowego reality-show TVN “Surowi rodzice”, nadawanego w niedzielne wieczory, gromadził średnio 2,69 mln widzów. Dał on stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

“Surowi rodzice” nadawani byli w niedziele o 20.00 pomiędzy 11 marca a 3 czerwca br. Program zapewnił TVN średnio 16,71 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,22 proc w grupie komercyjnej - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Podczas emisji programu liderem rynku była Jedynka (nadawała “Pogodę”; “Ranczo” i film fabularny i miała aż 31,87 proc. udziału). TVN był drugi, a na trzecim miejscu za znalazł się  Polsat (“Tylko muzyka. Must be the music”, „festiwal „Sopot TOPtrendy 2012” i także film fabularny; 15,56 proc.), a na czwartym - Dwójka (“Kabaretowy Klub Dwójki”; 8,57 proc.). Taka sama jest kolejność stacji była w grupie komercyjnej 16-49. TVP1 miała tam 23,64 proc. udziału, Polsat - 18,47 proc., a TVP2 - 7,64 proc.

W każdym odcinku programu “Surowi rodzice” widzowie mogą zobaczyć jak dwóch sprawiających kłopoty swoim rodzicom nastolatków wysyłanych jest na tydzień do innych , bardziej “surowych” rodziców. Mają oni za zadanie spróbować poprawić zachowanie bohaterów. Reality-show oparty jest na brytyjskim formacie “The World’s Strictest Parents”.

grafika

TVN jest zadowolony z wyników oglądalności pierwszej serii „Surowych rodziców”. W związku z tym planuje kontynuację programu. Można już zgłaszać się do drugiej serii programu. Najprawdopodobniej pojawi się ona na antenie dopiero wiosną 2013 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą