„The Voice of Poland 7” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,02 mln osób, co przełożyło się na 13,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,45 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 2,47 mln oglądających, zgromadził odcinek audycji z 17 września br. Wszystkie trzy topowe emisje, to odcinki pokazane około godz. 21.15.

Dla porównania, szóstą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 2,17 mln osób, co przełożyło się na 14,13 proc. udziału w 4+ i 15,76 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 150 tys. widzów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bake-off-ale-ciacho-sledzilo-1-5-mln-widzow-5-7-mln-zl-z-reklam ##
TVP2 w czasie nadawania szóstej edycji „The Voice of Poland” była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 16,52 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy animowane, mecz piłki nożnej i początek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”; 12,37 proc.), a czwarta - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex”, dokumenty i filmy fabularne; 9,48 proc.).Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Dwójka była trzecia za TVN i Polsatem (czwarta bez zmian była Jedynka).

Wpływy z reklam wyemitowanych przy siódmej serii programu wyniosły 10,48 mln zł. Dla porównania, nadawany rok temu szósty sezon show z reklam przyniósł 9,27 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą 7. edycji „The Voice of Poland” został Mateusz Grędziński.











