SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

200 odcinków „Kuby Wojewódzkiego”: 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam

We wtorek stacja TVN nadała 200. odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. Dotąd emitowany od sześciu i pół roku talk-show przyniósł stacji prawie 214 mln zł z reklam, a każdy jego odcinek oglądało średnio 2 mln widzów.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Program Kuby Wojewódzkiego nadawany jest w TVN od września 2006 roku. Przez pierwsze trzy sezony talk-show oglądać można było w niedziele ok 22.00, tuż po bardzo popularnym „Tańcu z gwiazdami”. Spośród trzech pierwszych serii największą widownię miała ta premierowa z jesieni 2006 roku. Wówczas „Kubę Wojewódzkiego” śledziło 3,11 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wynosił 25,76 proc. w grupie 4+ i 27,04 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Od wiosny 2008 roku format emitowany jest natomiast we wtorki o 22.30, tuż po serialu obyczajowym. Dotąd w tym paśmie nadano dotąd 11 sezonów, łącznie z aktualnie emitowanym. Największą widownię - po 2,85 mln - miały serie z wiosny 2008 roku i jesieni 2011 roku (ich udziały wyniosły odpowiednio 21,71 proc. i 21,99 proc.). Z kolei obecnie emitowany sezon do 16 kwietnia br. gromadził średnio 1,63 mln widzów, a jego udział wynosi 18,16 proc. w 4+ i 23,74 proc. w 16-49.

Wirtualnemedia.plWszyscy 4+16-49
SezonOkresAMRSHR%SHR %
Emisja w niedziele ok. 22.00
1Jesień 2006311068925,76%27,04%
2Wiosna 2007263555621,17%21,56%
3Jesień 2007267095721,92%21,72%
Emisja we wtorki o 22.30
4Wiosna 2008187826421,71%23,18%
5Jesień 2008177241221,48%22,70%
6Wiosna 2009172579719,70%22,19%
7Jesień 2009180183820,07%23,57%
8Wiosna 2010178061219,47%21,74%
9Jesień 2010180183820,07%23,57%
10Wiosna 2011169642519,14%22,95%
11Jesień 2011187542221,99%25,76%
12Wiosna 2012181885520,77%25,22%
13Jesień 2012157766518,94%23,36%
14Wiosna 2013*163307518,16%23,74%
średnia202445821,05%23,30%


Największą widownię w trzech pierwszych edycjach miał odcinek z 15 października 2006 roku, który oglądało aż 4,17 mln widzów przy udziale wynoszącym 30,54 proc. Natomiast wśród sezonów nadawanych w nowym paśmie „Kuba Wojewódzki” zgromadził najwięcej widzów 1 kwietnia 2008 roku, gdy gośćmi talk-show byli Przemysław Saleta i Mariusz Pudzianowski. Ten Ten odcinek oglądało 2,43 mln osób, a udział w rynku uplasował się na poziomie 27,86 proc.

Top odcinków z emisji niedzielnych
DataAMRSHR %
15-10-20064 168 96430,54%
24-09-20064 131 21037,13%
18-03-20074 115 65231,48%
6-05-20073 963 83628,66%
29-10-20063 588 80527,36%
Wirtualnemedia.pl
Top odcinków z emisji wtorkowych
DataAMRSHR %
1-04-20082 433 52927,86%
8-12-20092 354 07423,98%
9-03-20102 299 03825,75%
1-12-20092 287 29324,63%


Wpływy reklamowe z 200 odcinków programu „Kuba Wojewódzki” wyniosły 213,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Kuba Wojewódzki, poza prowadzeniem talk-show, jeszcze jurorem nadawanego w TVN talent-show „X-Factor”.

* - dane za sezon wiosna 2013 dotyczą odcinków od 26 lutego br. do 16 kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: 200 odcinków „Kuby Wojewódzkiego”: 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kate
Stary piernik. Kto go jeszcze ogląda.
odpowiedź
User
Miras
kto jeszcze chce oglądać tego starego parcha?? Beznadziejny gość tak jak i jego program. Tani program dla gawiedzi...
odpowiedź
User
jerycho
Jaki zysk z reklam. Wciskają wszędzie te same reklamy i a ludzie mają piloty do telewizorów i tak jak ja to robię na czas reklamy przełączają odbiorniki na inny kanał. Doszedłem już do takiej perfekcji w tym temacie że zupełnie nie znam żadnej reklamy.
odpowiedź