SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

24/7 PR wypromuje markę Ariel

Procter & Gamble rozszerza współpracę z 24/7 PR. Globalny koncern powierzył agencji obsługę PR kolejnej marki ze swojego portfolio - produktów do prania Ariel. Realizacja projektu ruszyła z początkiem marca 2013 r.

24/7PR będzie odpowiadać za kompleksową koordynację projektu na polskim rynku oraz na wybranych rynkach Europy Centralnej. W ramach prowadzonych działań zaplanowano m.in. działania  media relations, blogger relations oraz stakeholder relations.

Za bezpośrednią realizację projektu odpowiada Ewelina Głocka (junior account manager) z zespołu kierowanego przez Anetę Zabiegałę (senior account manager).

Strony nie zdradzają na jaki okres podpisano umowę.

Dołącz do dyskusji: 24/7 PR wypromuje markę Ariel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl