SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska

Od 1 stycznia 2018 roku agencje Headlines-Porter Novelli i 24/7Communication będą działały wspólnie. Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu, ale głównie zajmie się swoją nową firmą CodersTrust Polska. Strony nie informują o wartości transakcji.

Joanna Pruszczyńska i Dirk Aarts Article

Z ustaleń naszego portalu wynika, że po fuzji agencje będą funkcjonowały pod wspólną marką 24/7Communication. Połączone zostaną ponadto zespoły oraz portfolio klientów obu firm. Funkcję prezesa pełnić będzie Dorota Zmarzlak, dyrektora zarządzającego zaś Dirk Aarts (oboje pełnią obecnie takie funkcje w 24/7Communication).

Joanna Pruszyńska skupi swoją działalność zawodową na spółce CodersTrust Polska, którą prowadzi od 2016 roku. W komunikacie na temat fuzji nie sprecyzowano, czy w związku z nią nastąpią dalsze roszady personalne oraz inne zmiany.

- Szybki rozwój nauczania cyfrowego i plany rozwoju wymagają ode mnie pełnego skupienia się na działaniach spółki CodersTrust Polska. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że będę pełniła nieco mniej aktywną rolę w Headlines i że zespół agencji 24/7 będzie wspierał naszych klientów - mówi Joanna Pruszyńska.

Agencja Headlines została założona przez Joannę Pruszyńską wraz z partnerami w 1996 roku. W 2006 roku nawiązała partnerstwo z globalną siecią Porter Novelli (należącą do Grupy Omnicom), zmieniając nazwę na Headlines-Porter Novelli. Agencja specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej.

Po zapowiedzianej właśnie fuzji klienci Headlines-Porter Novelli będą mogli również skorzystać ze studia produkcyjnego 24/7studio i członkostwa 24/7Communications w związku IAB Polska.

- Dzięki rozwojowi w ostatnich latach 24/7Communication stała się trzecią największą agencją PR w Polsce. Doskonała reputacja, jaką cieszy się Headlines-Porter Novelli, pozwoli przyspieszyć nasz wzrost i jeszcze bardziej rozwinąć naszą ofertę z zakresu komunikacji korporacyjnej - podkreśla Dirk Aarts.

Według raportu Związku Firm Public Relations agencja 24/7Communication w ub.r. zanotowała 6,38 mln zł wpływów fee income (przychodów ze sprzedaży usług pomniejszonych o zewnętrzne koszty ich realizacji). Firma zatrudniała na stałe 26 osób i współpracowała z kolejnymi 24. Natomiast Headlines-Porter Novelli nie przekazała ZFPR swoich wyników.

Najważniejszymi klientami 24/7Communication są McDonald’s, P&G, Orange, Lidl, Wedel, T-Mobile, Oknoplast, 3M, Bosch, Warta, Herlitz, GE, ING, Unia Europejska i Grupa SEB.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miko
co za nazwy :) jeszcze był dodał "international" i kilka innych angielskich przymiotników do nazwy
będzie bardziej profesjonalnie i wow :)
2 0
odpowiedź
User
seba
jaka to wartość jak jedna ze spółek sobie nie radzi nie powiedzieć że obie
3 0
odpowiedź
User
Tolek
Ruch czysto wizerunkowy. Przykład tego, jak zamknąć niedochodowy biznes z twarzą.
4 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing