„24 godziny online.pl” śledzi 43 tys. widzów 8TV i 21 tys. Nowa TV

Informacyjny serwis „24 godziny online.pl” to flagowy program Nowa TV, który na antenie tej stacji śledzi 21 tys. widzów. Audycja jest równolegle pokazywana w 8TV, gdzie jej widownia wynosi dodatkowe 43 tys. osób - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„24 godziny online.pl” śledzi 43 tys. widzów 8TV i 21 tys. Nowa TV
Jarosław Kulczycki, Beata Tadla, Joanna Dunikowska i Marek Czyż, prowadzący „24 godziny”

Nowa TV to nowa stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media, która wystartowała 9 listopada br. Nadaje na ósmym multipleksie (MUX-8) oraz jest dostępna w sieciach kablowych i w nc+. Jednym z głównych punktów ramówki jest program informacyjny „24 godziny online.pl” emitowany od poniedziałku do niedzieli o godz. 18.30. Każde wydanie programu trwa ok. 25 minut, a prowadzą je dziennikarze, którzy poprzednio związani byli z Telewizją Polską: Beata Tadla, Jarosław Kulczycki, Marek Czyż oraz Joanna Dunikowska. Szefem redakcji informacyjno-publicystycznej jest Tomasz Sygut, poprzednio dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w TVP.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowa-tv-od-9-listopada-br-jest-jak-lunapark-gdzie-kazda-rodzina-znajdzie-cos-dla-siebie ##

Program „24 godziny online.pl” można oglądać równolegle na antenie dwóch stacji - wspomnianej Nowa TV oraz mającej większy zasięg 8TV (właścicielem obu stacji jest Grupa ZPR Media).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/udany-debiut-8tv-po-prostu-gotuj-z-rachel-allyn-hitem-stacji ##

Średnia widownia „24 godziny online.pl” w 8TV w okresie od 9 listopada do 13 grudnia br. wyniosła 43 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,30 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Skumulowany zasięg (RCH 1 min - liczba widzów oglądająca dany program bądź stację telewizyjną przynajmniej przez 1 minutę) każdego odcinka wyniósł średnio 128 tys. widzów w 4+, a łączny zasięg wszystkich emisji - 2,70 mln osób.Średni czas oglądania każdego odcinka przez jednego widza w ciągu 1 minuty (ATS 1 min) wyniósł 6 min i 55 sekund, co stanowi 32,31 proc. średniej długości odcinka.

grafika

Na antenie Nowa TV średnia widownia serwisu w analizowanym okresie wyniosła 21 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 0,15 proc. i 0,16 proc. udziału. Średni zasięg każdego odcinka wyniósł 55 tys. widzów, a całego programu - 1,27 mln osób. Z kolei średni czas oglądania przez jednego widza wyniósł 7 minut i 49 sekund (36,07 proc. długości przeciętnego odcinka).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/6-tys-widzow-sledzi-nowa-tv-24-godziny-online-pl-hitem-stacji ##

grafika

Łączna widownia „24 godzin online.pl” na obu antenach wyniosła około 64 tys. widzów. Przynajmniej 1 minutę audycji na przynajmniej jednej z dwóch anten oglądało średnio 3,51 mln widzów w 4+.

- W ciągu miesiąca premierowe wydania „24 godzin" miało okazję zobaczyć ponad 3,5 miliona widzów. 26 listopada program osiągnął wyniki na poziomie około 200 tysięcy i prawie 1,5 procent udziałów w rynku w grupie komercyjnej. - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut. - Dodatkowo każdego dnia kilka tysięcy widzów śledzi nasze wydania za pośrednictwem streamingu na stronie i FB. To obiecujący start, który daje mnóstwo energii do pracy. Rynek telewizyjny w Polsce zmienia się. Jestem przekonany, że na nim „namieszamy”. Czas i rozwój MUX8 na pewno pracują na naszą korzyść - dodaje.

grafika

Nowa TV to nowa stacja telewizyjna, która wystartowała 9 listopada br. i nadaje m.in. na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Z kolei 8TV ruszyła 28 września br. na MUX-1. W ramach naziemnej telewizji cyfrowej kanał zastąpił Eskę TV.

RCH (Reach) - zmienna określająca liczbę widzów, jaka w całym badanym okresie czasu oglądała przynajmniej przez jedną minutę dany program lub miała kontakt ze stacją telewizyjną.ATS (Average Time Spend) - wskaźnik oznaczający średni czas oglądania konkretnego programu lub kanału telewizyjnego przez widzów z określonej grupy celowej.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"