SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Zmiany w „Claudii”: więcej porad i tekstów eksperckich. Nowe hasło „Między nami, kobietami”

Miesięcznik „Claudia” (Burda International Polska) od majowego numeru będzie ukazywał się w nowej odsłonie. Pojawi się więcej tekstów eksperckich, a dotychczasowe rubryki zostaną poszerzone. Redakcja precyzyjnie określa też grupę docelową czytelniczek: kobiety w wieku 35-50 lat.

Article

Okazją do wprowadzenia zmian jest jubileusz 25-lecia tytułu. Redakcja „Claudii” stawia teraz na bliskie relacje z czytelniczkami. Zmiany zaplanowano w oparciu o wyniki badań fokusowych, zrealizowanych przez Kantar Millward Brown, wspierane przez Atena Research & Consulting.

Czytelniczki magazynu w przeprowadzonych przez wydawcę badaniach określiły, czego potrzebują na łamach pisma. - A my chcemy i umiemy słuchać, odczytujemy potrzeby i wprowadzamy je w życie.  Dlatego nowa „Claudia” jest zdecydowanie bardziej różnorodna, kobieca i ma więcej rubryk - mówi Justyna Szawdyn, redaktor naczelna magazynu.

W „Claudii” pojawi się teraz więcej tekstów eksperckich, w tym porad prawnych czy urodowych. Magazynowe treści wsparte będą treściami wideo w internecie. W majowym numerze znajdziemy powiększone działy o zdrowiu, podróżach, wydarzeniach i psychologii, a także dodatkowe pomysły na aranżację wnętrz. Zmianom treści towarzyszy odświeżona szata graficzna.

Na podstawie badań fokusowych redakcja „Claudii” na nowo zdefiniowała grupę docelową. To kobiety w przedziale wiekowym 30-50 lat, aktywne, świadome siebie, swojej pracy i rodziny.

- Zgodnie z naszą strategią biznesową, stawiamy teraz na wysoką jakość publikowanych treści, indywidualizowanie ich zgodnie z oczekiwaniami czytelniczek i użytkowników oraz umacnianie naszej pozycji w pięciu najważniejszych dla nas segmentach tematycznych. Tak też jest w przypadku relaunchu „Claudii”: to czytelniczki decydują o tym, co chcą czytać i o tym co w efekcie znajdą w magazynie. Równocześnie to pewność dla naszych klientów reklamowych, że ze swoją komunikacją, trafią do konkretnych grup odbiorców - mówi Magdalena Kieferling, head of communications w Burda International Poland.

Majowy numer „Claudii” będzie dostępny w sprzedaży w promocyjnej cenie 1,99 zł (cena regularna to 3,99 zł), a także w wydaniach specjalnych z dodatkami: tatuażami (6,99 zł) i kolorowanką dla dorosłych „Wiosenne Impresje” (16,99 zł).

Relaunch miesięcznika wsparty jest kampanią promocyjną w telewizji (Polsat, TVN, TVN24, PTV Kobieta Premium), radiu, kinie, punktach sprzedaży, prasie lokalnej oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Burda International Polska.

Z danych ZKDP wynika, że w styczniu 2018 roku sprzedaż ogółem „Claudii” wyniosła 125 082 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w „Claudii”: więcej porad i tekstów eksperckich. Nowe hasło „Między nami, kobietami”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Don
Świadome siebie nie czytają Claudii.
2 0
odpowiedź
User
Smutna
No cóż... niczego nowego nie zaoferowali... :(
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing