„27:1. Dzień dobry emocje” w reklamie Gazeta.pl

W ramach kampanii „Dzień dobry emocje”, promującej portal Gazeta.pl (Agora), na ulicach Warszawy pojawił się w weekend mobilny billboard z hasłem „27:1”. Reklamowanie portalu tym hasłem potrwa do wtorku.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
„27:1. Dzień dobry emocje” w reklamie Gazeta.pl

1 marca wystartowała nowa kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl, mająca podkreślać, jak mocno angażuje on użytkowników. Przeprowadzana jest pod hasłem „Dzień dobry emocje”.  - Naturalnym się wydaje zatem, że w związku z emocjami, jakie wzbudził wybór Donalda Tuska na szefa RE, zespół marketingu portalu Gazeta.pl wykorzystał ten nowy format kampanii, żeby odnieść się do bieżących wydarzeń. W weekend na ulicach Warszawy można było zobaczyć mobilną kreacje outdoorową z hasłem „27:1”, przygotowaliśmy też billboard dla niektórych portali internetowych, a na potrzeby stacji radiowych specjalny spot - komentuje Nina Graboś, dyrektor do spraw komunikacji korporacyjnej Agory. Część kampanii pod hasłem „27: 1” ma zakończyć się we wtorek, 14 marca.

Niedawno w ramach tej samej kampanii („Dzień dobry emocje”) przygotowano reklamy skierowane do Tomasza Machały, dyrektora zarządzającego obszarami informacji i biznesu w Grupie Wirtualna Polska, oraz Bartosza Węglarczyka, dyrektora programowego Onetu.

Akcja „Dzień dobry emocje” realizowana jest w telewizji (stacje główne i tematyczne TVN i Polsatu, Metro TV, Stopklatka), w kinach (Helios, Gutek), internecie (serwisy VoD, platformy społecznościowe), radiu (TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM) prasie („Glamour”, „Elle”, „Polityka”) oraz na outdoorach (citylighty i billboardy). Kreację kampanii przygotował butik kreatywny „Warsaw by the Sea”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej