WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

TV Puls przesuwa emisję „Lekarzy na start” na godz. 16.30, a „Lombardu. Życie pod zastaw” - na 18.40

Gorący temat

Elżbieta Kruk: dekoncentracja mediów na razie odłożona, polskojęzyczne gazety niemieckie nie bronią naszego interesu

0

280 tys. widzów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”

2017-10-05 A A A KOMENTARZE: 9 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Nowy serial Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 276 tys. osób. Odcinki produkcji pokazywane o 18.20 śledziło średnio 250 tys. widzów. Wyższą widownię - 323 tys. osób - serial gromadzi o godz. 18.40.

Zbigniew Buczkowski, fot. Tomasz Terlecki Zbigniew Buczkowski, fot. Tomasz Terlecki

Telewizja Puls nowy serial „Lombard. Życie pod zastaw” pokazuje w dni powszednie, począwszy od 4 września br. Do 22 września br. produkcja emitowana była o godz. 18.20, a od 25 września br. pokazywana jest o 18.40.

Średnia widownia pierwszych 21 odcinków serialu (pokazanych do 2 października br.) wyniosła 276 tys. osób. Przełożyło się to na 2,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 685 tys. widzów w 4+.

Wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 3,83 proc., a w DVB-T 16-49 - 6,35 proc.

Piętnaście odcinków produkcji pokazanych o godz. 18.20 oglądało średnio 250 tys. widzów, co przełożyło się na 2,29 proc. udziału w 4+, 3,28 proc. w 16-49, 3,56 proc. w DVB-T 4+ i 5,88 proc. w DVB-T 16-49.

Z kolei pierwsze sześć odcinków z godz. 18.40 śledziło 323 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 2,75 proc., 4,16 proc., 4,16 proc. i 7,36 proc. udziału.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek, wyemitowany 26 września br. Oglądało go 367 tys. osób (3,20 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 najpopularniejszy odcinek pokazano 2 października br. (zainteresował on 212 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 5,09 proc.).

Dla porównania, średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 4 do 29 września br. wśród wszystkich widzów wyniósł 2,57 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 2,77 proc., w grupie DVB-T 4+ - 4,07 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 4,55 proc. Oznacza to, że produkcja lekko obniża oglądalność stacji w grupach 4+, ale w grupach komercyjnych 16-49 docelowych dla reklamodawców ma wyraźnie wyższe wyniki od średnich anteny. Z kolei odcinki „Lombardu” z godz. 18.40 już we wszystkich grupach podnoszą wyniki TV Puls.

Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywane popołudniami w dni powszednie w okresie od 5 września do 2 października br. miały średnio 153 tys. widzów (odpowiednio 1,74 proc., 2,38 proc., 2,91 proc. i 4,35 proc. udziału).

Dobre wyniki oglądalności notują maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które po 4 tygodniach śledzi 174 tys. osób (3,29 proc., 3,71 proc., 5,77 proc. i 6,80 proc. udziału).

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Główne role w serialu grają: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański, Agata Szafrańska oraz Dominika Skoczylas.

„Lombard. Życie pod zastaw” to jedna z dwóch dużych serialowych nowości Telewizji Puls (obok „Lekarzy na start”) w jesiennej ramówce 2017 roku.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Lombard. Życie pod zastaw, TV Puls, Telewizja Puls

Komentarze (9) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia