SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

280 tys. widzów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”

Nowy serial Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 276 tys. osób. Odcinki produkcji pokazywane o 18.20 śledziło średnio 250 tys. widzów. Wyższą widownię - 323 tys. osób - serial gromadzi o godz. 18.40.

Zbigniew Buczkowski, fot. Tomasz Terlecki Article

Telewizja Puls nowy serial „Lombard. Życie pod zastaw” pokazuje w dni powszednie, począwszy od 4 września br. Do 22 września br. produkcja emitowana była o godz. 18.20, a od 25 września br. pokazywana jest o 18.40.

Średnia widownia pierwszych 21 odcinków serialu (pokazanych do 2 października br.) wyniosła 276 tys. osób. Przełożyło się to na 2,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 685 tys. widzów w 4+.

Wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 3,83 proc., a w DVB-T 16-49 - 6,35 proc.

Piętnaście odcinków produkcji pokazanych o godz. 18.20 oglądało średnio 250 tys. widzów, co przełożyło się na 2,29 proc. udziału w 4+, 3,28 proc. w 16-49, 3,56 proc. w DVB-T 4+ i 5,88 proc. w DVB-T 16-49.

Z kolei pierwsze sześć odcinków z godz. 18.40 śledziło 323 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 2,75 proc., 4,16 proc., 4,16 proc. i 7,36 proc. udziału.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek, wyemitowany 26 września br. Oglądało go 367 tys. osób (3,20 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 najpopularniejszy odcinek pokazano 2 października br. (zainteresował on 212 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 5,09 proc.).

Dla porównania, średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 4 do 29 września br. wśród wszystkich widzów wyniósł 2,57 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 2,77 proc., w grupie DVB-T 4+ - 4,07 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 4,55 proc. Oznacza to, że produkcja lekko obniża oglądalność stacji w grupach 4+, ale w grupach komercyjnych 16-49 docelowych dla reklamodawców ma wyraźnie wyższe wyniki od średnich anteny. Z kolei odcinki „Lombardu” z godz. 18.40 już we wszystkich grupach podnoszą wyniki TV Puls.

Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywane popołudniami w dni powszednie w okresie od 5 września do 2 października br. miały średnio 153 tys. widzów (odpowiednio 1,74 proc., 2,38 proc., 2,91 proc. i 4,35 proc. udziału).

Dobre wyniki oglądalności notują maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które po 4 tygodniach śledzi 174 tys. osób (3,29 proc., 3,71 proc., 5,77 proc. i 6,80 proc. udziału).

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Główne role w serialu grają: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański, Agata Szafrańska oraz Dominika Skoczylas.

„Lombard. Życie pod zastaw” to jedna z dwóch dużych serialowych nowości Telewizji Puls (obok „Lekarzy na start”) w jesiennej ramówce 2017 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 280 tys. widzów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
widać widownia się rozkręca. szkoda że tv puls nie ma takich możliwości jak polsat czy tvn, ale promują jak mogą. lombard i lekarze to dobre seriale i oba zyskują widownię systematycznie :)

oba projekty to na prawdę bardzo dobre seriale i zasługują na jeszcze wyższe wyniki. w końcu tv puls wprowadził coś porządnego na swoją antenę :)
20 13
odpowiedź
User
Zdzichu
Program dla debili. Poziom disco polo.
24 18
odpowiedź
User
gosc
Bardzo fajna rola Zbigniewa Buczkowskiego, serial na luzie, widac ze sie widzom podoba - oby tak dalej Puls!
16 13
odpowiedź
User
gosc 2
widać widownia się rozkręca. szkoda że tv puls nie ma takich możliwości jak polsat czy tvn, ale promują jak mogą. lombard i lekarze to dobre seriale i oba zyskują widownię systematycznie

oba projekty to na prawdę bardzo dobre seriale i zasługują na jeszcze wyższe wyniki. w końcu tv puls wprowadził coś porządnego na swoją antenę


Pięknie napisane, teraz tylko wydruk dla prezesa Dariusza żeby wiedział jak sprawnie działa marketing Pulsu.
20 6
odpowiedź
User
goscccc
Durny ten serial
16 11
odpowiedź
User
OLO
Dno, dno i dno! Widać mamy jeszcze prostą widownię, która ogląda taki chłam, ale szczęście, że tak mało osób.
19 13
odpowiedź
User
Andre
Trudno komentować co niektórych ale te dwa seriale zrobione tak jak jest w życiu kładą na głowę taki durne programy jak dlaczego ja ukryta prawda itp.
9 9
odpowiedź
User
Memo
Kolejny serial w którym przemoc i agresja odgrywa główną rolę i nie ważne kto ją odgrywa...coraz więcej programow, filmow w godzinach południowych, lub poobiednich emituje ta agresje...powinno to byc zakazane w takich godzinach gdy młodzież i dzieci nawet przypadkiem mogą sie na to natknąć...
My dorosli wlanczamy telewizor i sobie działamy coś tam...czasem nawet nie zwracamy uwagi co leci...ot taki głupi nawyk...zeby cos brzęczalo, ale dzieciaki? Chłoną jak gąbka, poddenerwowane, rozdrażnione itd...tracimy zaufanie!!! Serial przesiąkniety złymi emocjami powinien być emitowany ,, po ,, 20tej !!!
3 3
odpowiedź
User
wara
Ale wara mi od disco polo!!!!!!
4 1
odpowiedź
User
adrian sołtysiak
Loobard pod zastaw życie jest fajny bardzo taki o życiu codzienego pozdrawiam
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing