3,3 mln widzów ogląda show "Tylko muzyka. Must be the music"

Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji talent-show "Tylko muzyka. Must be the music" obejrzało 3,32 mln widzów, co dało Polsatowi drugie miejsce w rankingu oglądalności w niedzielne wieczory. Program nieznacznie przegrywa z emitowanym o tej porze na antenie TVN „Tańcem z gwiazdami”.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

 

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu po trzech tygodniach emisji to 3,32 mln osób, przy udziale 21,33 proc. w grupie wiekowej 4+ i 27,75 proc. w 16-49. To lepszy wynik niż w rok temu, kiedy to w tym paśmie emitowano seriale. Wówczas Polsat oglądało średnio 2,29 mln osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 14,74 proc. i 18,47 proc. Program wypadł gorzej, jeśli porównamy go z trzema pierwszymi odcinkami wiosennej edycji, które zgromadziły przed ekranami 3,77 mln widzów. Polsat z udziałem 24,43 proc. był wtedy bezkonkurencyjnym liderem w tym paśmie, ale wówczas show nadawano w soboty o 20.00 (więcej na ten temat).  

 

grafika

Polsat jest na drugim miejscu w paśmie nadawania „Tylko muzyki” w grupie wszystkich widzów. Liderem pozostaje TVN i jego „Taniec z gwiazdami”, który ma 23,21 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Jedynka (prognoza pogody, serial „Życie nad Rozlewiskiem” i filmy fabularne) z udziałem wynoszący 12,44 proc., a czwarte - Dwójka („Kabaretowy Klub Dwójki” i serial „Czas Honoru”) – 10,11 proc.

Stacja z Ostrobramskiej jest za to liderem jeśli chodzi o grupę wiekową 16-49. Między nią, a drugim w kolejności TVN-em, jest blisko 8 proc. różnicy. Program najchętniej oglądają kobiety oraz mieszkańcy wsi i osoby z podstawowym i średnim wykształceniem.

 

Oglądalność „Must be the Music. Tylko Muzyka”

Widownia konkurencji w czasie emisji formatu

Profil widowni show

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące