SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku

Show „Tylko muzyka. Must be the music” ogląda średnio 3,77 mln widzów. Polsat - w trakcie emisji programu - jest liderem rynku oraz o ponad 900 tys. poprawia swoje wyniki.

Format „Tylko muzyka. Must be the music” notuje stabilne wyniki. Średni udział w rynku po trzech odcinkach wynosi 24,43 proc. w grupie 4+ oraz 30,91 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 18,52 proc. w grupie 4+ oraz 18,62 proc. udziału w grupie 16-49.

 

DataAMRSHR %SHR %(16-49)
05-03-2011369911524,45%30,54%
12-03-2011380337125,16%31,31%
19-03-2011379291523,72%30,87%
średnio376539024,43%30,91%
przed rokiem282289218,52%18,62%

 
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl Polsat jest w trakcie „Tylko muzyki” (sobota 20.00 – 21.25) liderem rynku w obu omawianych grupach wiekowych. Druga pozycja przypada TVP2, emitującej „Bitwę na głosy” (21,78 proc udziału - poczytaj więcej o programie), zaś trzecia Jedynce („Chichot losu”; 17,74 proc. udziału). 

„X Factor” wiosennym hitem TVN

KanałAMRSHR %SHR %(16-49)
POLSAT376539024,43%30,91%
TVP2336121821,78%18,42%
TVP1273715417,74%13,41%
TVN156250710,12%12,45%


Program oglądają przede wszystkim mieszkańcy wsi, małych miast, osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. 

ProfilPolsatADH %AFF
PłećMężczyźni43,90%91
Kobiety56,10%108
Wiek 4-93,16%53
 10-158,70%128
16 - 194,44%79
20 - 244,77%61
25 - 297,91%89
30 - 349,43%114
35 - 398,99%122
40 - 448,26%129
45 - 498,56%124
50 - 5410,78%134
55 - 598,86%114
60+16,12%80
Wlk. miastaWieś41,86%107
< 50 tys.26,22%109
50-100 tys.7,39%86
100-200 tys.8,77%108
> 200 tys.15,77%78
ZawódTop management8,37%96
Pracownicy średniego szczebla13,71%91
Pracownicy fizyczni i rolnicy24,41%122
Emeryci24,66%96
Inni28,85%94
WykształceniePodstawowe48,39%107
Średnie29,93%101
Wyższe9,82%78
Inne11,86%93



Program "Must be the music. Tylko muzyka" powstaje na licencji amerykańskiej firmy Shine International, należącej do Ruperta Murdocha. Polskim producentem jest firma Intergalatic, zaś oficjalnym partnerem portal Facebook.com (profil formatu lubi ponad 160 tys. osób).

Dołącz do dyskusji: 3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Oglądam. Dobra realizacja, fajne jury, porządna pora emisji.
odpowiedź
User
Zasmach
Tak czuję, że jeśli jakaś gwiazd(k)a miałaby się narodzić z takiego talent-show, to będzie to ktoś z Must be the music. Tu jest najwięcej ciekawych ludzi.
odpowiedź
User
nick
Fajny show!
odpowiedź