SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3 mld juanów na reklamę online w Chinach

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wydatki nainternetową reklamę na rynku chińskim wyniosły 3,03 miliarda juanów(440 mln USD).

To o 5,9 procenta więcej w porównaniu z analogicznym okresemroku ubiegłego (2,86 mld juanów) - wynika z danych przedstawionychprzez Data Center of the Chinese Internet (DCCI).

Jednak w porównaniu z ostatnim kwartałem 2008 roku nakłady tepozostały na mniej więcej tym samym poziomie, do czego w głównejmierze przyczynił się kryzys gospodarczy i budżetowe cięciareklamodawców.

Bazując na wynikach odnotowanych w I kwartale, które były niższeod spodziewanych, DCCI obniżyło swoją prognozę odnośnie wzrostuwydatków na reklamę online w Chinach w całym 2009 roku do poziomu25 procent.

źródło: Marbridge Consulting

Dołącz do dyskusji: 3 mld juanów na reklamę online w Chinach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl