3 mln widzów „Prawa Agaty”, jesienią druga seria

Średnio 2,99 mln osób oglądało w TVN pierwszy sezon serialu obyczajowego “Prawo Agaty”. Produkcja przegrała tylko z Polsatem i dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Drugą odsłonę serialu widzowie zobaczą jesienią br.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVN w czasie emisji serialu wyniósł 18,83 proc. w grupie 4+ i 20,14 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Pokazywany on był on w okresie od 4 marca do 3 czerwca br. w niedziele o 21.00 (4 marca wyemitowano dwa odcinki, jeden o 20.00, a drugi o 21.00 - były to dwa pierwsze epizody produkcji).

W paśmie nadawania “Prawa Agaty” TVN była wiceliderem rynku. Liderem był Polsat (20,88 proc., “Tylko muzyka”, festiwal TOPtrendy 2012 film fabularny), trzecia była TVP1 (17,71 proc. ;”Ranczo”, filmy fabularne), a czwarta - TVP2 (7,21 proc.; “Aida” , filmy fabularne). Taka sama była kolejność w grupie komercyjnej, jednak liderujący Polsat miał tam większą przewagę nad TVN-em, notując 24,29 proc. udziału.

Najchętniej oglądany odcinek „Prawa Agaty” zobaczyło aż 3,55 mln widzów (był to drugi epizod produkcji). Finałowy odcinek zgromadził 3,16 mln widzów.

grafika

TVN zdecydował się na kontynuację serialu. Pod koniec maja br. ruszyły zdjęcia do drugiej jego serii, którą widzowie zobaczą jesienią br.

Główną bohaterką “Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), była dyrektor działu prawnego w koncernie ubezpieczeniowym, która wraz z przyjaciółką zakłada kancelarią prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. W produkcji opartej na polskim scenariuszu grają także m.in. Daria Widawska, Leszek Lichota i Małgorzata Kożuchowska.

Widownia “Prawa Agaty” odcinek po odcinku

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style