SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„3 Party Challenge” - interaktywny spot reklamuje nowe wódki Wyborowa (wideo)

Trzy nowe warianty wódki Wyborowa (produkowanej przez Pernod Ricard Polska) ilustrują trzy historie splatające się w jeden interaktywny film. Po raz pierwszy reżyserzy z rostera Papaya Films: Jan Foryś, Piotr Onopa i Julia Rogowska połączyli siły tworząc wspólną produkcję - „Wyborowa 3 Party Challenge”.

Oglądając nowy spot wódki Wyborowa, dostępny na stronie wyborowa.pl, za dotykiem klawiszy widz może lawirować między trzema toczącymi się symultanicznie historiami. Pub, w którym przy barze zasiadają groźnie wyglądający motocykliści, spokojna kawiarnia pełna grzecznie wyglądających chłopców oraz jeden z najmodniejszych warszawskich klubów. Trzy podobne scenariusze, które spaja identyczny przebieg historii i kadrowanie. Bohater wchodząc do pubu, kawiarni, klubu po wypiciu Wyborowej przebija się przez tłum i rozkręca imprezę. Po raz pierwszy odbiorca nie musi czekać do końca filmu, by móc zobaczyć kolejny jej wariant.

- Film „Wyborowa 3 Party Challenge” to wyzwanie samo w sobie. Od poziomu scenariusza, w którym trzej bohaterowie trafiają na obce dla nich imprezy, ale chcą je rozkręcić. Wyzwaniem dla trzech wariantów wódki Wyborowa jest również dotarcie do różnego grona konsumentów, którzy mają nieco odmienne preferencje smakowe. Dla tych zaś konsumentów wyzwaniem będzie poszukiwanie nowych doznań – na imprezie, w życiu jak i w różnych wariantach wódki Wyborowa. A na koniec wyzwaniem jest technologiczne i montażowe podejście do całej produkcji. Papaya zaproponowała nam trzech reżyserów i to wydało nam się bardzo ciekawym pomysłem. Doceniamy reżyserów za ich wytrwałość i próbę dążenia do perfekcji przy tym wspólnym projekcie - opisuje Monika Kurlit z agencji IQ Marketing.

Reżyserią reklamy zajęli się twórcy związani na stałe z domem produkcyjnym Papaya Films: Jan Foryś, Piotr Onopa i Julia Rogowska. Foryś i Rogowska zwrócili swoimi filmami uwagę domu produkcyjnego podczas konkursu Papaya Young Directors.

Dołącz do dyskusji: „3 Party Challenge” - interaktywny spot reklamuje nowe wódki Wyborowa (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TakiMyk
Fajnie, że na otwartej dla wszystkich stronie jest link do strony z reklamą wódy bez bramki :) Nie jestem mega lotny w leagalach alko, ale to chyba tak nie powinno być.
odpowiedź