37 kanałów na żywo i 3200 tytułów w wiosennej ofercie Player.pl

Wiosną 2018 roku platforma Player.pl będzie oferować swoim użytkownikom 37 kanałów na żywo oraz około 3200 filmów i programów dostępnych na życzenie.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
37 kanałów na żywo i 3200 tytułów w wiosennej ofercie Player.pl

Bezpłatnie w katalogu VOD, oprócz najnowszych propozycji z anteny TVN, twórcy serwisu udostępnią rozszerzone formaty niektórych programów, m.in. „Kuba Wojewódzki. Ciąg dalszy” i „Iron Majdan. Domówka”.

Osoby odwiedzające platformę będą mieli również możliwość obejrzenia przedpremierowych odcinków wybranych seriali TVN oraz skorzystania z biblioteki filmów na życzenie (m.in. tej wiosny „Listy do M. 3”, „Człowiek z magicznym pudełkiem”).

Część materiałów, m.in. program „Hipnoza” i drugi sezon „Diagnozy”, będzie dostępna w technologii 4K.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ranking-aplikacji-wideo-youtube-deklasuje-konkurencje-wysoko-ipla-i-player-top10 ##

Wyłącznie po bezpłatnej rejestracji użytkownicy platformy zyskają dostęp do kolejnych koncertów „MTV Unlplugged” (wśród tegorocznych artystów m.in. Monika Brodka), a także programów „Ex On the Beach” oraz „Warsaw Shore”.

Dzięki serwisowi Grupy TVN widzowie z Polski nadal będą mieli możliwość oglądania telenoweli „Moda na sukces”.

W ofercie płatnej Player+ znajdzie się 37 najczęściej wybieranych przez widzów kanałów na żywo od takich dostawców, jak Discovery, Disney, National Geographic, Eurosport, Eleven Sports oraz MTV. Nie zabraknie tu również treści premium emitowanych na żywo na kanałach Canal+ i HBO - m.in. takich filmów jak: „La la land”, „Siedem minut po północy”, „Dzień patriotów” i „Templariusze” czy seriali „Grzesznica” i „Snowfall”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/player-obniza-cene-za-oferte-z-canal-i-wprowadza-nowy-pakiet ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day