4 miliony użytkowników 'Generacji Gadu-Gadu'

Portal społecznościowy 'Generacja Gadu-Gadu' przekroczył kolejną barierę 4 mln użytkowników.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Uruchomiony w maju ub. r. portal ‘Generacja Gadu-Gadu’ dostępny na stronie http://generacja.gadu-gadu.pl, bardzo szybko zyskiwał kolejnych użytkowników. W listopadzie 2005 roku ich ilość przekroczyła 2 miliony, a na początku stycznia 3 miliony. Obecnie, po niespełna roku istnienia, z każdym dniem do portalu dołącza kolejnych 10 tysięcy nowych osób. Ilość założonych przez użytkowników grup przekracza obecnie 20 tysięcy.

„Generacja Gadu-Gadu to wyjątkowe i jedyne w swym rodzaju miejsce w polskim internecie, grupujące zarówno młodych, jak i starszych internautów, z małych i dużych miast. Portal to liczne fora umożliwiające dyskusję na niezliczoną ilość tematów. ‘Generacja’ podzielona jest na kategorie: Hobby, Kibice, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Tematyka uzależniona jest tylko od pomysłodawców użytkowników” – podaje biuro prasowe najpopularniejszego polskiego komunikatora.

Portal jest zintegrowany z komunikatorem Gadu-Gadu, dzięki czemu można w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do ‘Generacji’, znaleźć rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK