SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4 Publicity wypromuje markę Blow

Agencja 4 Publicity pozyskała nowego klienta - markę Blow, która jest znana z samochodowych urządzeń multimedialnych. Obecnie zaś wchodzi na rynek smartfonów.

Agencja zadba o media relations, wizerunek publiczny klienta oraz komunikację w internecie.

- Wprowadzenie naszego nowego smartfona chcieliśmy powierzyć agencji, która świetnie zna się na rynku nowych technologii, a jednocześnie nadal podchodzi innowacyjnie do kwestii komunikacji produktowej. Wierzę, że doświadczenia 4 Publicity przełożą się na wzrost rozpoznawalności naszej marki wśród użytkowników smartfonów - informuje Radosław Leszek, współwłaściciel firmy Prolech i twórca marki Blow.

Za prowadzenie z ramienia agencji będzie odpowiedzialna Izabela Idzikowska.

Umowę podpisano na czas określony.

Dołącz do dyskusji: 4 Publicity wypromuje markę Blow

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl