W spotach ADiHD, Kristina Kurcheva oraz Marcin Łukasik wykonują piosenkę „More Than You Know” Axwell & Ingrosso. Kampania ma nieco przewrotnie ilustrować hasło „Stosunkowo najwięcej muzyki”.
- Stacja konsekwentnie realizuje przyjętą strategię „wyróżnij się i zainteresuj”, a w swoich kanałach skupia się przede wszystkim na muzyce. Podczas gdy inne telewizje muzyczne kuszą widzów treściami typu reality show, czy też męczą długim gadaniem - my dostarczamy swoim widzom najlepsze hity. W nowej kampanii - puszczamy oko do widza i dajemy jasny sygnał, że włączając 4Fun TV dostaną „stosunkowo najwięcej muzyki", ale też nasz niepowtarzalny 4funowy charakter - mówi Rafał Baran, prezes 4fun Media.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/4fun-media-wyniki-w-i-polowie-2017-roku-wplywy-wyzszymi-o-27-proc-3-5-mln-zl-zysku-47-proc-spoza-reklamy-tv-3-8-mln-zl-z-bridge2fun ##

Kampania jest prowadzona od 29 września, obejmuje kanały telewizyjne 4fun Media, internet, outdoor (nośniki cyfrowe Screen Network) oraz kina Helios.
Według danych Nielsen Audience Measurement w sierpniu br. udział 4Fun TV w rynku oglądalności wyniósł 0,17 proc.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bride2Fun (należąca do Grupy 4fun Media). Spoty wyprodukowała Flota Filmowa, a za postprodukcję odpowiadają Coloroffon i dział motion design 4fun Media.











