SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4fun.tv w ciągu 7 lat zanotował wzrost udziału o 480 proc.

Udział w rynku kanału muzyczno – interaktywnego 4fun.tv w ciągu siedmiu lat nadawania wzrósł około pięć razy. Najpopularniejszym programem w stacji był dotąd “Non Stop Fresh”, który zgromadził średnio 150 tys. widzów.

Stacja 4fun.tv wystartowała 13 lutego 2004 roku. W pierwszym roku jej nadawania (dane od 3 kwietnia 2004 r.) w każdej minucie oglądało ją 2,8 tys. widzów, co przełożyło się na 0,05 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 0,08 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W kolejnych latach widownia stacji rosła z roku na rok. W 2009 roku kanał miał już średnio 14,8 tys. widzów oraz odpowiednio 0,25 i 0,43 proc. udziału. W 2010 roku zanotował jednak spadek. W bieżącym roku (okres od 17 lutego) udział 4fun.tv znów wzrósł i wynosi obecnie 0,29 proc. w 4+ i aż 0,55 proc. w 16-49.

RokWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
2004 – od 3.042 7970,05%0,08%
20055 2390,09%0,14%
20066 1830,10%0,16%
20076 8400,11%0,20%
20089 2770,16%0,25%
200914 7550,25%0,43%
201013 2550,22%0,40%
2011 – do 17.0220 1370,29%0,55%


Najwięcej widzów na antenie 4fun.tv zgromadził dotąd (dane od 1 sierpnia 2006 roku, wtedy rozpoczęto bowiem monitoring programowy stacji) magazyn muzyczny “Non Stop Fresh”. Jego odcinek z 29 stycznia br. obejrzało 150 tys. widzów. Na kolejnych miejscach uplasowały się m.in. dwa magazyny pokazane  24 grudnia ub.r., a także pozycja z 21 grudnia 2008 roku. Wszystkie te programy zgromadziły ok. 145 tys. oglądających. 

 Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
NON STOP FRESH /PROG.MUZ.POL./29-01-201119:59151 4410,97%
JAKI PREZENT KUPIC? /PROG.MUZ.POL./24-12-201013:29144 7331,88%
KTO SIE W TOBIE KOCHA? /PROG.MUZ.POL./21-12-200818:30144 6560,98%
CO MOWI TWOJA DATA URODZENIA /PROG.MUZ/24-12-201012:29143 3212,05%
KIEDY WEZMIESZ SLUB? /PROG.MUZ.POL./03-06-201010:29141 0091,68%
HIT ME /PROG.MUZ.POL./29-01-201120:59132 8760,90%
PAROWANIE /PROG.MUZ./03-12-201011:59132 0152,66%
WEEKEND SPECJALNY /PROG.MUZ.POL./ 24-12-201013:59117 7661,31%
TATOO NA LATO /PROG.MUZ.POL./05-08-200814:30112 3872,56%
JUNIORKI /PROG.MUZ.POL./21-02-200914:30110 1831,09%
PODRYW /PROG.MUZ.POL./05-02-201118:59102 2070,68%
TELEDYSKI01-12-200620:51100 6340,64%
MIKOLAJKI W 4FUN TV 07-12-200812:00100 3230,95%
DANCE LISTA /PROG.MUZ.POL./29-01-201121:5999 9300,83%
CO CIE CZEKA W 2011? /PROG.MUZ.POL./06-01-201113:2996 5350,77%
KARTONY /SER.ANIM.POL./25-08-200711:1995 7852,06%
GDZIE TA LOVE? /PROG.MUZ.POL./14-08-201018:2994 9451,42%
ZDRADNIK /PROG.MUZ.POL./20-09-200910:0094 1291,23%
HITOFON /PROG.MUZ./26-12-200716:0193 9150,75%
TOP TYGODNIA /TELEDYSKI/02-10-201016:5992 7321,01%



Dane telemetryczne pokazują, że 4fun.tv śledzą głównie kobiety, widzowie między 16. a 44. rokiem życia, mieszkańcy średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

 ADH %AFF
PłećMężczyźni46,02%96
Kobiety53,98%104
Wiek 4-94,39%74
 10-156,04%89
16 - 1911,92%213
20 - 2410,67%136
25 - 2918,96%213
30 - 3411,84%143
35 - 3912,60%171
40 - 4410,64%166
45 - 493,60%52
50 - 542,24%28
55 - 593,72%48
603,40%17
Wlk. miastaWieś32,73%84
< 50 tys.23,34%97
50-100 tys.8,97%104
100-200 tys.16,00%198
> 200 tys.18,97%94
ZawódTop management6,97%80
Pracownicy średniego szczebla13,89%93
Pracownicy fizyczni i rolnicy22,93%115
Emeryci12,25%48
Inni43,95%143
WykształceniePodstawowe60,20%133
Średnie22,26%75
Wyższe7,12%57
Inne10,43%82


 

Dołącz do dyskusji: 4fun.tv w ciągu 7 lat zanotował wzrost udziału o 480 proc.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
Lubie 4fun.tv ;P Brawo!
odpowiedź
User
ORZECHgda/ORZECH3756
Kiedyś było lepiej.. Fajne programy i mniej syfu na ekranie..
odpowiedź
User
smutny
Polsporty to był program....
odpowiedź