4Move sponsorem reprezentacji i Pucharu Polski w piłce nożnej

Napój 4Move uzyskał tytuł oficjalnego sponsora reprezentacji i Pucharu Polski w piłce nożnej. Umowa PZPN-u z kontrolującą tę markę firmą FoodCare została zawarta na cztery lata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

4Move będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski do 2014 roku, czyli w okresie rozgrywania przez nią meczów towarzyskich przed Euro 2012, podczas tego turnieju oraz w eliminacjach do mistrzostw świata 2014 i w czasie tej imprezy. W ramach współpracy na opakowaniach tego napoju oraz we wspierających go działaniach marketingowych, promocyjnych i public relations będzie mógł być umieszczany logotyp naszej drużyny narodowej. Ponadto 4Move zyskał tytuł oficjalnego napoju izotonicznego reprezentacji oraz sponsora rozgrywek o piłkarski Puchar Polski.

– Zdecydowaliśmy się na wpieranie naszej reprezentacji, ponieważ piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną na świecie, skupiającą wielu fanów kochających sport, wielkie emocje i radość zwycięstwa – opisuje Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży w FoodCare. Zresztą sam wizerunek 4Move, dostępnego w sprzedaży w Polsce od połowy br., nawiązuje do sportu – claim marki i hasło jej pierwszej kampanii reklamowej brzmi: „Sport jest wszędzie” (więcej na ten temat).

4Move to kolejna marka, która nawiązuje współpracę sponsorską z piłkarską reprezentacją Polski. Kilka miesięcy temu sponsorami naszej kadry zostały Warka (więcej na ten temat) i Biedronka (więcej). Wcześniej sponsoring reprezentacji przez Orange przedłużyła Grupa TP (więcej).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska