5,6 mld USD na reklamę na YouTube w 2013 r.

W bieżącym roku reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w serwisie YouTube 5,6 miliarda dolarów - szacuje firma eMarketer.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według analityków eMarketera, ze wspomnianych 5,6 miliarda dolarów - po opłaceniu partnerów reklamowych i twórców treści wideo - należącemu do Google serwisowi pozostanie 1,96 miliarda dolarów przychodu, co będzie oznaczało wzrost o 65,5 proc. w porównaniu z rokiem 2012 (1,18 mld USD).

Suma ta z kolei przełoży się na 5,1 proc. udziału w całkowitym przychodzie netto Google z reklam oraz 1,7 proc. udziału w globalnym rynku reklamy cyfrowej, wyższym niż w przypadku takich graczy jak Twitter, AOL, Amazon.com, Pandora, LinkedIn czy Millennial Media.

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online