54 proc. Amerykanów korzysta z Netflixa, 23 proc. codziennie

Według badań firmy Leichtman Research Group w USA liczba odbiorców Netflixa przewyższyła liczbę użytkowników urządzeń DVR. 54 procent Amerykanów korzysta z oferty Netflixa, a odsetek korzystających z serwisu codziennie wzrósł w ciągu 5 lat z 6 do 23 procent.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
54 proc. Amerykanów korzysta z Netflixa, 23 proc. codziennie

Zgodnie z ujawnionymi przez Leichtman Research Group wynikami sondażu obecnie 82 proc. gospodarstw domowych korzysta obecnie z nagrywarek DVR, Netflixa lub innych platform VOD.

64 proc. respondentów deklaruje subskrypcje takich platform jak Netflix, Amazon Prime czy Hulu.

Okazuje się, że Netflix jest obecny dzisiaj w 54 proc. gospodarstw domowych, podczas gdy z urządzeń DVR korzysta 53 proc. gospodarstw. W tej ostatniej grupie 60 proc. rodzin posiada nagrywarkę DVR podłączoną do więcej niż jednego telewizora w domu - w 2011 r. ten odsetek wynosił 33 proc.

81 proc. amerykańskich użytkowników Netflixa korzysta z tego serwisu za pośrednictwem telewizorów, z kolei 23 proc. respondentów przyznaje, że ogląda ofertę platformy codziennie - w 2011 r. taką deklarację złożylo jedynie 6 proc. badanych.

W całym ub.r. przychody Netflixa wzrosły o 35 proc. i przekroczyły kwotę 8,3 mld dol. Obecnie platforma świadczy globalnie usługi dla 93,8 mln użytkowników, z czego 89,1 mln płaci abonament.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"