SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

55 nominacji do Złotych Spinaczy 2011 - najwięcej dla Partner of Promotion

W tegorocznej edycji Złotych Spinaczy nominacje otrzymało 55 projektów. Najwięcej szans na nagrody - sześć - ma agencja Partner of Promotion.

55 projektów zostało wybranych przez jury Złotych Spinaczy w 19 kategoriach. Sześć nominacji zdobyła agencja Partner of Promotion, cztery - Euro RSCG Sensors, a po trzy - Eskadra Publica i Multi Communications.

>>> Rekordowo dużo zgłoszeń do Złotych Spinaczy 2011


Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 25 października na zakończenie PR Forum 2011 w Hotelu InterContinental w Warszawie. Organizatorem Złotych Spinaczy jest Związek Firm Public Relations, a partnerem merytorycznym - firma doradcza KPMG.

NOMINACJE DO ZŁOTYCH SPINACZY 2011

Kategorie główne:

PR korporacyjny
• Naga Prawda o Ubezpieczeniach - ING Życie - Multi Communications i ING Życie
•  „Świeć się na święta – z ENERGĄ” – konkurs świąteczny zrealizowany w ramach komunikacji korporacyjnej Grupy ENERGA, grudzień 2010 – styczeń 2011 - Neuron Agencja Public Relations
• "Cała Polska nosi wąsy" - Testa Communications

PR produktu
• Zupy to nasza specjalność - Fleishman-Hillard
• Europejski Kongres Gospodarczy 2011, największe wydarzenie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej - Imago Public Relations
• Pantene Pro-V Aqua Light. Bez kompromisów - Partner of Promotion

Kampania edukacyjna
• Program edukacyjny "Jedz smacznie i zdrowo" - Marka Winiary i Eskadra Publica
• Lokal Bez Papierosa.pl - kampania społeczna - Stowarzyszenie Manko
• "Mamo, tato, wolę wodę" - II edycja kampanii edukacyjnej - Żywiec Zdrój i Euro RSCG Sensors

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
• Strajk w Grupie Energa - Grupa Kombinat
• Powódź 2010 na Mazowszu. Kampania informacyjna wojewódzkiej administracji rządowej (maj 2010 - kwiecień 2011) - Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
• Tiger jest tylko jeden - Partner of Promotion

Public Affairs &Lobbing
• Powstrzymanie próby monopolizacji polskiego rynku eksportowego - Partner of Promotion
• Polska na Marsa - Planet PR
• Lokal Bez Papierosa.pl - Stowarzyszenie Manko

Kampania społeczna
• Real'na Pomoc. Kampania społeczna Szlachetna Paczka 2010 - Stowarzyszenie Wiosna
• Boskie Matki - Euro RSCG Sensors
• Druga odsłona kampanii „Zobaczyć przez dotyk – Wrocław w miniaturze” - PR time

Komunikacja wewnętrzna
• „Hoop do Kutna” – Ciszewski Public Relations
• Złote Orły Orlen Gaz - Orlen Gaz
• „WPKompas – Księga wartości Wirtualnej Polski" - Wirtualna Polska

Event komercyjny
• Velux 5 Oceans - Hill & Knowlton Poland
• Dzień Darmowej Dostawy - InnerLook Consultancy – departament PR Inner Corp.
• Naga Prawda o Ubezpieczeniach - ING Życie - Multi Communications i ING Życie

Event społeczny
• Znani ludzie w Szlachetnej Paczce. Event społeczny - Stowarzyszenie Wiosna
• Misterium Męki Pańskiej - event artystyczno-społeczny - Eskadra Publica
• „Chopin at the Pyramids. Classic Jazz Rock from Warsaw” - Stołeczna Estrada - samorządowa instytucja kultury

Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Kampania "Pod prąd" - Go Culture. Komunikacja dla kultury
• Pierwszy robot chirurgiczny da Vinci w Polsce - Multi Communications
• LabStar - Wirtualna Polska

CSR
• Projekt „Adam - mężczyźni kontra rak piersi” - magnifiCo
• Model Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa - Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan
• "Żubr budzi Podlasie" - Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)

PR miejsca, miasta lub regionu
• Blog Forum Gdańsk - Citybell Consulting
• Decouverte – (Odkryta). Łódź, Europejską Stolicą Kultury 2016 - Go Culture. Komunikacja dla kultury
• Mazury Cud Natury - Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Social media
• Blog Forum Gdańsk - Citybell Consulting
• "Ojciec Bóg" z Facebooka na deski teatru - Heureka Huge Idea
• Airbus A380 na Lotnisku Chopina - budowanie społeczności - Telma Group Communications oraz Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze"

Business-to-Business PR
• Rozwiń swój biznes z Getin Bankiem! - Getin Bank oraz agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
• BuildDesk – rzetelne wsparcie audytorów energetycznych - Prelite

PR finansowy i relacje inwestorskie
• Wsparcie pierwszej oferty publicznej oraz debiutu akcji Fortuna Entertainment Group na GPW w Warszawie (Dual Listing) – Genesis PR
• Zmiana i wzmocnienie wizerunku Optimus S.A. po odwrotnym przejęciu CDP Investment i przekształceniu profilu działalności Spółki - InnerValue - departament IR InnerCorp

Sektor publiczny
• I love Polska Wschodnia - Euro RSCG Sensors
• Ogólnopolska kampania edukacyjna "Moda na odblaski" - Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Genesis PR
• Zrozumieć – nie wykluczyć - Partner of Promotion


Kategorie specjalne

Kreatywność
• Kampania "Śledzisz", realizowana dla Norweskiej Rady ds. Eksportu Ryb i Owoców Morza - Advanced PR
• Burger King i Król Blogerów w podróży po Stanach - Burger King Trip - Agencja faceAddicted (grupa brandAddicted)
• Boskie Matki - Euro RSCG Sensors
• „Chopin at the Pyramids. Classic Jazz Rock from Warsaw” - Stołeczna Estrada - samorządowa instytucja kultury

Efektywność
• Misterium Męki Pańskiej - event artystyczno-społeczny - Eskadra Publica
• PolskiBus.com podbija Polskę - Partner of Promotion
• Cała Polska nosi wąsy - Testa Communications

Green PR
• Ogólnopolski Program na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społeczności Lokalnych „Gaspol kibicuje klimatowi” - On Board Public Relations wspólnie z Gaspol
• Nie trzymaj tykającej bomby w szufladzie - Partner of Promotion
 

Dołącz do dyskusji: 55 nominacji do Złotych Spinaczy 2011 - najwięcej dla Partner of Promotion

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl