WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Jeronimo Martins po 14 latach wprowadza nowe logo

600 Świeżaków za darmo w jubileuszowym konkursie magazynu KropkaTV

2017-10-10 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

P&P, wydawca magazynu KropkaTV  sprzedawanego wyłącznie w sklepach Biedronka, z okazji jubileuszu pisma organizuje konkurs -  do zdobycia jest 600 maskotek Świeżaki. Aby wygrać jedną z nich, należy ułożyć rymowane życzenia.

600 Świeżaków za darmo w jubileuszowym konkursie magazynu KropkaTV

Jubileuszowy konkurs KropkiTV ruszył 8 października i potrwa do końca miesiąca. Jego organizatorem jest wydawnictwo P&P , które wydaje pismo na zlecenie i wyłączność Jeronimo Martins Polska. Akcja trwa do końca października.

Aby wziąć w nim udział, należy ułożyć rymowane życzenia zawierające wyrazy „KropkaTV” oraz „Świeżaki”. Zgłoszenia można wysyłać SMS-em pod numer 7155 (na początku należy wpisać SWIEZAKI. – po kropce życzenia), na adres email (swiezaki@kropkatv.pl) lub pocztą (na adres Redakcja „KropkaTV”, ul. Chmielna 36, 00-020 Warszawa, z dopiskiem „KONKURS ŚWIEŻAKI”).

W konkursie będzie można wygrać jedną z czterech maskotek: Borówkę Basię, Kalafiora Krzysia, Groszka Grzesia lub Rzodkiewkę Żanetę.

W ramach product placementu, Świeżaki w wydaniu jubileuszowym KropkiTV stały się też częścią zespołu redakcyjnego  – polecają wybrane programy telewizyjne oraz zdradzają ulubione przepisy na dania z warzyw i owoców.

- To przykład inteligentnego content marketingu, opartego na budowaniu więzi emocjonalnej z czytelnikiem/klientem, za pomocą niestandardowych i pozytywnie zaskakujących go pomysłów. Wierzę, że po swoim turnee w Kropce TV Świeżaki zyskają kolejne rzesze wielbicieli, a ich misja propagowania zdrowego żywienia trafi pod jeszcze więcej strzech – tłumaczy Amadeusz Król, prezes wydawnictwa P&P.

Akcja  wspierana będzie dodatkową promocją w telewizji i internecie i aplikacji KropkaTV.

Tygodnik KropkaTV wydawany jest w formule 2in1, czyli dwóch magazynów (TV guide + poradnik dla kobiet)  w cenie jednego. Od 11 lat wydawany przez wydawnictwo P&P na zlecenie i wyłączność Jeronimo Martins Polska, kosztuje 1,95 zł.

Druga odsłona akcji lojalnościowej „Gang Świeżaków” ruszyła w Biedronce 28 sierpnia. Klienci za każde wydane 40 zł otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na jedną z kilkunastu wzorów maskotek w kształcie owoców i warzyw. Jeden ze Świeżaków – Kalafior Krzyś, trafił na okładkę wrześniowego numeru KropkiTV, w ramach promocji programu „Teatr Świeżaków”, emitowanego na antenie TVN.

Autor: jd

Wiecej informacji: KropkaTV, Biedronka, Świeżaki, Jeronimo Martins, P&P

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia