7,2 mld USD na reklamę w grach wideo w 2016 r.

W 2016 roku globalne wydatki na reklamę w grach wideo sięgną 7,2 miliarda dolarów, w porównaniu do 3,1 miliardów dolarów w roku 2010.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza DFC Intelligence, według której w samej Ameryce Północnej w latach 2010 - 2014 wartość omawianego rynku wzrośnie blisko dwukrotnie - z ponad 1 do ponad 2 miliardów dolarów.

Największe pole do wzrostu istnieje w przypadku reklam wokół gier, a nie w zwykłym umieszczaniu przekazu w grze. Drugi obszar z dużym potencjałem wzrostu stanowią "advergames", czyli gry stworzone specjalnie w celu dostarczenia reklamowego przekazu.

Według DFC, w 2016 roku "advergames" i reklamy wokół gier będą odpowiedzialne za około 78 proc. całkowitego przychodu z reklam w grach wideo.

Ostatnio firma badawcza przedstawiła także prognozę, według której w latach 2010 - 2016 ogólny przychód na globalnym rynku gier wideo zwiększy się z 66 do 81 miliardów dolarów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji