WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Polsat liderem tygodnia, ponad 5 proc. udziału TVN24. Hitami „Fakty” i „Wiadomości”

Gorący temat

Andrzej Duda i Beata Szydło z orędziami: w TVP najpierw premier, w TVN24 i Polsat News - prezydent

4

730 tys. widzów „Kawy na ławę”. Jesienią nowe odcinki

2017-07-18 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W sezonie 2016/2017 magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” śledziło średnio 731 tys. widzów, o 25 tys. osób więcej niż rok wcześniej. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 3,44 mln zł. Nowe odcinki audycji będzie można oglądać po wakacjach.

730 tys. widzów „Kawy na ławę”. Jesienią nowe odcinki

We właśnie zakończonym sezonie „Kawa na ławę” emitowana była w TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 28 sierpnia 2016 roku do 16 lipca 2017 roku wyniosła 731 tys. osób, co przełożyło się na 7,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 18 grudnia ub.r. - obejrzało je 1,06 mln widzów. Gośćmi programu byli wówczas: Agnieszka Scigaj, Kamila Gasiuk-Pihowicz, Rafał Trzaskowski, Patryk Jaki, Marek Magierowski i Eugeniusz Kłopotek

W sezonie 2015/2016 audycję śledziło średnio 706 tys. osób, a jej udział wyniósł 7,50 proc. w 4+ i 4,71 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Kawa na ławę” zyskała 25 tys. widzów.

Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ta miała w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,91 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 3,44 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

Biuro prasowe Telewizji TVN potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl, że „Kawa na ławę” wróci na antenę TVN24 na przełomie sierpnia i września br.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Kawa na ławę, TVN24, Bogdan Rymanowski

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej