SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

8 agencji walczy o obsługę PZU

Do przetargu na obsługę reklamową Grupy PZU zostało zaproszonych osiem agencji. W trzyetapowym postępowaniu zostaną wybrane dwie z nich.

W rozpoczętym właśnie przetargu Grupa PZU wybierze dwie agencje: strategiczno-kreatywną i kreatywną, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki PZU. Poprzednio ubezpieczyciel współpracował przez ponad 2 lata z Leo Burnett, z którą niedawno rozwiązał umowę (więcej na ten temat).

- Zadanie dla obu wybranych agencji, które będą z nami pracowały, jest z pewnością niezwykle ambitne - zapowiada Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w Grupie PZU. - PZU jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i silnych marek na rynku, ale boryka się z problemami związanymi z historycznym postrzeganiem, mimo gigantycznych zmian zachodzących w firmie - przyznaje.

Do zaprezentowania zadania przetargowego Grupa PZU zaprosiła osiem agencji. Cały przetarg będzie się składał z trzech etapów, z których ostatni będzie obejmował negocjacje kosztów i warunków handlowych. Zakończenie postępowania jest planowane na październik.

Dołącz do dyskusji: 8 agencji walczy o obsługę PZU

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan_znawca
Kto wygra skok na kasę?:) Wiecie moze jakie agencje walcza?
odpowiedź
User
mogiła
Ja też chcę wiedzieć!
odpowiedź
User
ekspert
jak to kto - wygrało już PZL ;)
odpowiedź