SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

9 agencji w przetargu na obsługę digital NCBiR

W przetargu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na świadczenie usług marketingu internetowego wpłynęło 9 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. Cityboard Media, dsk, ClickAd Interactive i Fabryka Komunikacji Społecznej.

Przetarg dotyczy świadczenia na rzecz NCBiR usług marketingu internetowego przez rok od momentu zawarcia umowy. Instytucja przeznaczy na ten cel 439,85 tys. zł.

Oferty w nim złożyły: Digiffic.com z ceną 250,9 tys. zł (proponując miesięczny budżet reklamowy w kwocie 15,99 tys. zł i miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4,92 tys. zł), Novitzky z ceną 375,2 tys. zł (budżet - 25 tys. zł, wynagrodzenie - 6,25 tys. zł), Online Group z ceną 414,2 tys. zł (budżet - 26,6 tys. zł, wynagrodzenie - 7,9 tys. zł), Interprima z ceną 641 tys. zł (budżet - 46,5 tys. zł, wynagrodzenie - 7 tys. zł), Five Media z ceną 434,7 tys. zł (budżet - 33,2 tys. zł, wynagrodzenie - 3 tys. zł), Cityboard Media z ceną 412,8 tys. zł (budżet - 30,8 tys. zł , wynagrodzenie - 3,6 tys. zł), Ideo Force z ceną 691,7 tys. zł (budżet -51 tys. zł, wynagrodzenie - 6,6 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej z ceną 365,3 tys. zł (budżet - 27,7 tys. zł, wynagrodzenie - 2,8 tys. zł) oraz konsorcjum agencji dsk i ClickAd Interactive z ceną 368,5 tys. zł (budżet 32,5 tys. zł, wynagrodzenie - 9,1 tys. zł).

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać m.in. za usługi przygotowania, zaplanowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w internecie, z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.

Dołącz do dyskusji: 9 agencji w przetargu na obsługę digital NCBiR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl