ABI: konsumenci lubią wideo online, ale niewielu zrezygnuje z płatnej telewizji
Zainteresowanie i konsumpcja mediów online cały czas szybko rośnie. Co prawda operatorom płatnej telewizji jeszcze z tego powodu nie zaczęło ubywać subskrybentów, ale niedługo będą musieli oni bezpośrednio konkurować z internetowymi dostawcami.
Z przeprowadzonego przez firmę ABI Research badania, w którym udział wzięło 1005 konsumentów, wynika że 32 proc. respondentów jest zainteresowanych oglądaniem internetowych treści wideo na ekranie telewizora.
To prawie dwa razy większy odsetek w porównaniu z podobnym badaniem przeprowadzonym przez ABI w 2008 roku.
Jednak pomimo że zainteresowanie umożliwiającymi to urządzeniami rośnie, a konsumenci są zaciekawieni alternatywnymi źródłami treści wideo, tylko 13 proc. pytanych stwierdza obecnie, że rozważyłoby rezygnację z płatnej telewizji w zamian za otrzymywanie treści wideo tylko drogą internetową.
Dołącz do dyskusji: ABI: konsumenci lubią wideo online, ale niewielu zrezygnuje z płatnej telewizji