SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Accenture Song i Think Eco dołączają do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje - Accenture Song oraz Think Eco.

Agencja Accenture Song jest częścią Accenture, globalnej firmy świadczącej profesjonalne usługi na rzecz przedsiębiorstw, organizacji rządowych i pozarządowych.

- Dołączyliśmy do ponad setki agencji i domów produkcyjnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej. Cieszymy się, że będziemy mogli dzielić się swoją i zdobywać nową wiedzę od tych, którzy od lat kształtują polski rynek reklamowy. I jesteśmy zaszczyceni miejscem w tak doborowym gronie” – mówi Maciej Kamiński, zarządzający pionem Communications w Accenture Song w Polsce.

Think Eco to agencja strategiczna specjalizująca się w komunikacji marek masowych. Kluczowe obszary kompetencji to strategia marki i komunikacji, badania marketingowe, ekonomia behawioralna oraz realizacja kampanii reklamowych.

- W Stowarzyszeniu SAR agencja Think Eco chce włączyć się przede wszystkim w projekty związane z rozwojem wiedzy marketingowej – podkreśla Marcin Wójtowicz, dyrektor zarządzający agencji.

Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.

Dołącz do dyskusji: Accenture Song i Think Eco dołączają do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl