Adam Godlewski: z „Piłki Nożnej” do katowickiego „Sportu”

Dziennikarz piłkarski Adam Godlewski dołączył do redakcji śląskiego dziennika „Sport” (wydawanego przez Whizz). Poprzednio przez 14 lat pracował w tygodniku „Piłka Nożna”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

O przejściu Godlewskiego do „Sportu” poinformował Jarosław Matusiak, prezes wydającej dziennik firmy Whizz. - Wkrótce kolejne transfery - zaznaczył.

- Będę miał zaszczyt uczestniczyć w rozwoju marki oraz prestiżu dziennika „Sportu”. Plany są tak szerokie jak widoki z warszawskiej redakcji mieszczącej się w Pałacu Kultury. I tak ambitne jak w przypadku odbudowy brandu Widzew Łódź - zapowiedział Adam Godlewski już po publikacji naszego tekstu (Jarosław Matusiak jest dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży w Murapolu, który w połowie ub.r. przejął Widzew Łódź).

Firma Whizz kupiła „Sport” od Ringier Axel Springer Polska w sierpniu ub.r. W drugiej połowie listopada odświeżono layout dziennika.

Według danych ZKDP w listopadzie ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Sportu” wynosiła 4 980 egz.

Adam Godlewski poprzednio przez 14 lat był wicenaczelnym tygodnika „Piłka Nożna”, współtworzył też przez wiele lat miesięcznik „Piłka Nożna Plus” (zamknięty jesienią 2014 roku).

Wcześniej przez dekadę był dziennikarzem „Przeglądu Sportowego”. Relacjonował najważniejsze wydarzenia piłkarskie: mecze polskiej reprezentacji oraz finały mistrzostw Europy i świata. Razem z Ryszardem Forbrichem napisał książkę „Spowiedź fryzjera”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"