SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze

Adam Pachla objął funkcję head of sales w agencji 140 Media, odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował w Polsat Media, Polskapresse, IDMnecie oraz Gemiusie.

W 140 Media Adam Pachla będzie kierował sprzedażą produktów reklamowych Twittera w Polsce, opracowanie i wdrożenie długoterminowej strategii sprzedaży dla największych marek na  rodzimym rynku oraz współpracę z agencjami i domami mediowymi. Objęte przez niego stanowisko head of sales to nowa funkcja w agencji.

W maju br. Twitetra odwiedziło 2,44 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Poprzednio przez pięć lat Adam Pachla pełnił funkcję kierownika ds. planowania kampanii reklamowych online w Polsat Media, gdzie zarządzał pracą zespołu koordynującego kampanie reklamowe w telewizji internetowej Ipla i sieci reklamowej Netshare. Wcześniej pracował m.in. jako account manager w biurze reklamy Polskapresse i sieci reklamowej IMDnet oraz analityk w dziale sprzedaży Gemiusa.

Dołącz do dyskusji: Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xxx
Super Adam! Powodzenia
odpowiedź
User
ostry
Właściwy człowiek na właściwym miejscu:) - sukces murowany!
odpowiedź
User
hm
Przez 5 lat pracujac na Ipli nie znal produktu, nie wroze nic dobrego.
odpowiedź